این مطالب بازم نظر دکتر زراتی هست برای تغذیه دوران بارداری پیش ایشون میرم واینا مال سه ماه دوم هست
مقدار مصرف پروتئین در سه ماه دوم نسبت به سه ماه اول بیشتر باید بشه تو مرغ گوشت حبوبات و تخم مرغ و عدس وهمین طور دال عدس تو بارداری دال عدس خوبه در کل در روز سه میوه واحد داشته باشید میوه مثل سیب گلابی انار موز اگه یبوست ندارید خرمالو خوبن
کسایی رژیم دیابت دارن یا اصلا پیشگری دیابت در بارداری میوه فکر نکن خیلی خوبه زیادی بخورن چون قند داره
سه واحد لبنیات کم چرب ماست پروبیوتیک بخور
تو رژیم غذاییت سبزیجات باشه مثلا برای من خوراک سبزیجات گذاشته توش قارچ نخود فرنگی سیب زمینی پیاز هویج ذرت ی تیکه مرغ برای من گذاشته. از طرفی سبزی خام خوب نیست به خاطر الودگی ابیاری مخصوصا کسایی که تهران هستن
اسفناج با ماست خوب نیست خاصیتش کم میشه جذب کلسیم
چیزهایی که خوب نیست جگر کله پاچه و کافین زیاد و کندر بعضی ها برای هوش بچه میخورن ثابت شده از نظر علمی باعث پیش فعالی میشه
از نظر سبزی مثل جعفری یا گشنیز گفت مشکلی نداره تو غذا خوردن عصاره اش بد حتی زعفرونم گفت یکم تو غذا مشکلی نداره
ماهی قزل الا وسالمون خوردنش مشکلی نداره کنسرو خوب نیست
عذاهای که برای ادم عادی خوب نیست برای بارداریم خوب نیست مثل فست وفود نوشابه
برای جلوگیری دیابت و همین طور اضافه وزن همراه غذات سالاد بخور مواد کربوهیدرات بیش از اندازه مصرف نشه این باور غلط که بعضی ها میگن دو نفر شدیم به اندازه دو نفر غذا بخوریم
ویتامین A ای که میگن خوب نیست تو جگر و مولتی ویتامین توش ویتامین Aهست و گرنه تو مواد غذایی اونقدر نیست من خودم هویج نگران بودم که گفت هویچ تو غذا مشکلی نیست اگه تو یروز چند لیوان اب هویج بخوری خوب نیست کدو حلوایی گفت خیلی خوبه تو غذا بریزی
نان سبوس خوب نان لواش به خاطر جوش شیرین داره خوب نیست مخصوصا برای فشار خون
گلم ببخشید طولانی شد حالا هر چی یادم.اومد میگم اگه سوالیم خودت داشتی بپرس چون تعذیه رو جنین خیلی موثره واقعادکتر تغذیه دوران بارداری مهم
برای زردیم گفت چیزی الان اثبات شده خوردن ویتامین ث در ماه اخر بارداری