2777
2789
بچه ها شماها اصولا ساعت چند از ارایشگا میرفتید؟؟ دیر نشد ؟؟

من یک حاضربودم ولی خب بستگی داره اتلیه وباغ چ تایمی نوبت داشته باشی

دخترنازم من وباباجونت بی صبرانه منتظرتیم  از خدا میخوام سلامت وسالم چشماتوتواین دنیا باز کنه   
من یک حاضربودم ولی خب بستگی داره اتلیه وباغ چ تایمی نوبت داشته باشی

باغ نیست..فیلمبردار فامیله..ساعت چند شب میشه؟؟

خوشبختی، فاصله این بدبختی تا بدبختی دیگر است.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اون باید تابعه تو باشه نزار کار خودشو کنه سبکی بزن ک بعدها اذیت نشی داره پول میگیره حتی راضی نبودی هم باز بگو یکی اقوام کاز بلدت بیادنظر بدهبعد تسویهکن

دخترنازم من وباباجونت بی صبرانه منتظرتیم  از خدا میخوام سلامت وسالم چشماتوتواین دنیا باز کنه   

معمولا میکاپ کار و شنیون کار باید جدا باشه من و همراهام ۱۲نفرشدیم  دوتاشون تا من اماده بشم حاضر شدن رفتن بقیه هم بعدمن رفتن  تا قبل ساعت ۵همه اماده بودن

دخترنازم من وباباجونت بی صبرانه منتظرتیم  از خدا میخوام سلامت وسالم چشماتوتواین دنیا باز کنه   
 اره خوب بود..فقط خییلی خیلی زود تموم شد انگار پنج دقیقه بود

همیشه همینطوره من شب قبلش کـحنابندونم بود خیلی خوب بود مراسمی کـبابام گرفت روز عروسی انقدر خسته بودم ب فیلم بردار گفتم فقط تموم بشه سریع

دخترنازم من وباباجونت بی صبرانه منتظرتیم  از خدا میخوام سلامت وسالم چشماتوتواین دنیا باز کنه   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز