2789

همینجور روبروش نشستم نمیپزه چرا؟؟؟شوهرم تو دلش نگه دست و پا چلفتیه زنم😣😣😣😣😣

دخترکی شاد در من می زیست که چونان شاپرک به این سو و آن سو میپرید خیال پرواز داشت با ازدواج اجباری پر از غصه شد از رویاهایش دست کشید هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد پولک بال هایش ریخت پر پر شد

دخترکی شاد در من می زیست که چونان شاپرک به این سو و آن سو میپرید خیال پرواز داشت با ازدواج اجباری پر از غصه شد از رویاهایش دست کشید هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد پولک بال هایش ریخت پر پر شد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

۲۰ دقیقه باید بزاری تو فر 

زندگی با مادرشوهر تو یک ساختمان واقعا خر است 😪😪😪 اونایی که نامزد یا مجرد هستید خواهرانه میگم قبول نکنین این موضوع رو ... سوالی چیزی بود در خدمتم 🌷🌺

دماشو چقد بزارم؟؟۱۳۷ هست

دخترکی شاد در من می زیست که چونان شاپرک به این سو و آن سو میپرید خیال پرواز داشت با ازدواج اجباری پر از غصه شد از رویاهایش دست کشید هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد پولک بال هایش ریخت پر پر شد

مگه اون اول رو خمیرش سس کچاپ نزدی ،؟

خدایا ممنون بابت معجزه قشنگت.بعد ۶ سال یکی از بهترین فرشته هاتو گذاشتی توی دامنم .🤰۹۹/۲/۳۰      🤱۹۹/۱۱/۳۰       اولین فرشتروبعد ۶ سال بهم دادی و حالا دومیو یهویی گذاشتی توی دلم.ممنونم ازت خدای خوبم 
منم دیشب درست کردم البته برای هزارمین بار

ن من برا اولین بارمه تو عمرم    تازه تو عمرم فقط دو بار پیتزا خوردم نمیدونم چرا نمیخریم هیچوقت

دخترکی شاد در من می زیست که چونان شاپرک به این سو و آن سو میپرید خیال پرواز داشت با ازدواج اجباری پر از غصه شد از رویاهایش دست کشید هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد پولک بال هایش ریخت پر پر شد

اولش ک سس بزنی رو خمیر بهتره میشع عزیزم .اینم چند روز پیش درست کردم .

شماهم نوش جونتون 

خدایا ممنون بابت معجزه قشنگت.بعد ۶ سال یکی از بهترین فرشته هاتو گذاشتی توی دامنم .🤰۹۹/۲/۳۰      🤱۹۹/۱۱/۳۰       اولین فرشتروبعد ۶ سال بهم دادی و حالا دومیو یهویی گذاشتی توی دلم.ممنونم ازت خدای خوبم 
مگه اون اول رو خمیرش سس کچاپ نزدی ،؟

رو نی نی سایتیا گفتن زیر مواد سس رو بزن   موقع خوردن میریزی روش  نمیدونم ب کدوم ساز برقصم خخخ 

دخترکی شاد در من می زیست که چونان شاپرک به این سو و آن سو میپرید خیال پرواز داشت با ازدواج اجباری پر از غصه شد از رویاهایش دست کشید هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد پولک بال هایش ریخت پر پر شد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز