2789
عنوان

یعنی بخاطرمنه؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 1261 بازدید | 81 پست

حتی اگه بخاطر شما بزاره واست مهم نباشه..یکی ناراحتم کرد حالا تند و تند استوری میزاره ک هنوز بزرگ نشدی ...

اولش ناراحت شدم ک منظور از استوریش منم..ولی الان نتنها نگا نمیکنم بلکه فراموشیدمش

❤️همسر و دو فرشته ی زیبایم بودنتان ابدی❤️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

فکر کنم دحتر خاله ت بیچاره شده از دست تو بس ک مقایسه و اینا میکنی...ولش کن زندگی ت و بکن

من بیچاره شدم ازدست اون😧😧😧😧

من خدارو اونجایی دیدم که برنامه های منو بهم میزد تا قشنگترشون کنه دورت بگردم خدا❤🌺

فاطمه جان سلام عزیزم خوبی

تو رو خدا کوتاه بیا بخدا خیلی نگرانت هستم می‌دونی چه روزهای سختی با هم داشتیم منو تو اما خب دست تقدیر من رو جدا کرد و خداروشکر تو رو به زندگیت برگردوند ازت خواهش میکنم دیگه بزرگ شو تو رو خدا بزرگ شو بخاطر خودت که دیگه اون روزهای سخت رو تجربه نکنی هر مردی ظرفیتی داره ببین زندگی تو رو لبه تیغ بود باید میلی متری مدیریت کنی که همسرت فک کنه جریانات قبل خودش مقصر بوده نکه تو با این عذر میخوام بچه بازی هات زندگیتو خراب کنی بخدا یه بار دیگه مشکل پیش بیاد دیگه شک نکن خدایی ناکرده فوری طلاقت میدن چیزی که نه تو هیچ زنی دیگه مگه به ندرت دوست داشته باشه

من رو نگاه ببین چقدر با هم روزهای سختی داشتیم واسه تو زندگیت آشتی شد اما من همسرم نخواست و داریم جدا میشیم 

عزیزم بخدا خیلی نگرانت هستم هرچند می‌دونم هرچه نصیحت کنیم فرقی نمیکنه ببین چقدر تاپیک زدی فقط خودخوری داری زندگی و تلخ کردی بخدانذار همسرت تصمیم تلخی بگیره واسه زندگیتون

خدایِ مهربونم شکرت ❤🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز