2777
2789
عنوان

همسر

| مشاهده متن کامل بحث + 441 بازدید | 34 پست
درسته اما این خصوصیت اینقدر ریشه ای هست ک دیگه همه ی چیو تحت الشعاع قرار میده 

ولی اولین چاره هم جداشدن نیست

چه مردادی شود بهمن کنار تو.....من از غوغای ابر وآسمان میفهمم اینجایی  امیدوارم امضای خدا پای تک تک آرزوهاتون باشه 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بهش بگو ،بچه که نیستی قهر میکنی بیا با هم حرف بزنیم

انقدر خودت رو کوچیک نکن،قهر کرد،به قول یکی از بچه ها به تخمدان چپت،ولش کن ،آخه یعنی چی که طاقت ندارم؟اون خوشش میاد اذیت کنه

منم شلغم رو بانمک میخورم😁حلیم رو هم با نمک میخورم😁 تازه؛ داخل روشویی مسواک میزنم🙄 واینکه یه ساله خواننده خاموشم 😶همتون رو هم میشناسم😈😈😈
چجوری جلوی خودمو بگیرم😔😔

با تمرین !فکر کردی شوهرای ما امامزادن؟؟نه عزیزم منم اینقد ازین سختیا کشیدم گریه کردم که خدا میدونه 

در ضمن زمانی که با هم خوبین بهش بگو که رفتارش چقدر ازار دهندس

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز