2789

دوستان دکتربرام آزمایش ادرار24ساعته نوشته که بفهمه چقددفع پروتئین دارم نمیدونم بایدنمونه روبزارم تویخچال 😣یابیرون؟ ؟!!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من یه بار طول میکشید نمونه رو ببرم از آزمایشگاه پرسیدم گفت بذار تو یخچال

منم تو یه پلاستیک پیچیدم ظرف رو و گذاشتم تو یخچال

حجاب یعنی خیابان ادامه اتاق خواب نیست!!!بلکه جای کار و تلاش و ترقی جامعه است

اخه یخچاااااااااااال؟ 

همون بیرون بزار زن داداش من بارها تو بیمارستان انجام داده همون بیرون گذاشته

اینکه سکوت کنی خودخوری کنی جسم و روحت اسیر چهاردیواری اتاق کنی فقط برای اینکه دهن مردم ببندی تا قضاوت ها و کنایه ها رو در مورد سرنوشتی که حکمت خداست نشنوی یه روش خودکشی تلخه «به ارزش تباه شدن تمام عمر»
مگه هوا گرم باشه باید بذاره یخچال


من تابستون پسرمو بردم آزمایش گفتن پی پیشو اگه بعد وقت باز بودن آزمایشگاه کرد بذار تو چند تا پلاستیک تو یخچال فردا بیار که خوشبختانه پسرم زود کرد بردم دادم

.
من تابستون پسرمو بردم آزمایش گفتن پی پیشو اگه بعد وقت باز بودن آزمایشگاه کرد بذار تو چند تا پلاستیک ...

برای دخترمنن همینطورشدولی من طرفاگذاشتم توی چندتاپلاستیک وبعدگذاشتم توی  سطل یه بارمصرف ویکم یخ ریختم توی ظرف.

خوشبختی یعنی اینکه قلب مادرت بتپدوسایه ی پدرت بالای سرت باشد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز