2777
2789
عنوان

دهه شصتیا

| مشاهده متن کامل بحث + 271 بازدید | 30 پست

خداوکیلی واقعا بچه های اون دوران بدبختی کشیدن مخصوصا کسانی که اوایل دهه شصت بودن همش توصف نانوایی . نه پارک درست و حسابی نه سینمایی یه روز هم که میرفتیم بیرون با خانواده یه فص کتک مفصل تو خیابون از بابا میخوردیم یه کتکم تو خونه  . مهمون که میومد خونمون میرفت بازم کتک میخوردی که چرا جلوی مهمون پاتو دراز کردی . چایی که میخوردی بعدش کتک که چرا قند زیاد خوردی . میرفتی مدرسه معلم میزد میومدی خونه بابا میزد اصلا یه وضعی بود

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

البته دهه هشتادیا رو همین دهه شصتیا تحویل جامعه دادن😂


ن ن اصلا. دهه شصتی ها تو تربیت بچه ها به هیچ عنوان مستقل نیستن  تکنولوژی فضای مجازی  رسانه و این ها همشون تو فرهنگ ما تاثیر گذاشتن و تو تربیت بچه ها سایه انداختن.

چقدر دردآور است میخواهی خوب باشی که میخواهی با همه مهربان باشی اما بد فهمیده شوی و بد قضاوت شوی اما با تمام این قضاوت ها مهم نیست من برای خودم زندگی میکنم به عشق خدایی که از همه چیز آگاهست.

خب بین نسل ها تفاوت وجود داره خواهرِ گلم 

 اون حرف که اون دانش اموز زده هم همبن تفاوت نسل ها را نشون میده 

 یک خانومم که حجته مسلمانی ام امام حسین علیه السلامه این جمله را توی فیلمِ روز واقعه ازیک نصرانی که شاهد واقعه ی کربلا بود شنیدم
البته دهه هشتادیا رو همین دهه شصتیا تحویل جامعه دادن😂

ما دهه شصت بودیم تو این وضع جامعه بچه هامون این شدن که البته بازم میتونیم بهشون بگیم ایناهم آدم هستندخدامیدونه دهه هشتادی ها چه جور بچه هایی میخوان تحویل جامعه بدن که اصلا میشه بهشون گفت .... 

ن ن اصلا. دهه شصتی ها تو تربیت بچه ها به هیچ عنوان مستقل نیستن  تکنولوژی فضای مجازی  رسانه ...

درسته عزیزم زمان تعییر کرده ولی چیزی که من میبینم پدرومادرا توی تربیت بچه هاشون بهتر از گذشته ها عمل نمیکنن 

سختگیریای گذشته تبدیل شده به آسونگیری بیش از حد 

افراط و تفریط

پیاده از کنارت گذشتم گفتی قیمتت چند خوشگل؟!...سواره از کنارت گذشتم گفتی پشت ماشین لباسشویی بشین..در خیابان دعوایت شد تمام فحشت خواهر و مادر بود..من نباید به استادیوم بیایم چون تو شعارهایت آب نکشیده است......من باید پوشیده باشم تا تو دینت کامل باشد...تو ازدواج نکردی به من گفتی زن گرفتن حماقت است...من ازدواج نکردم به من گفتی ترشیده ام!....
درسته عزیزم زمان تعییر کرده ولی چیزی که من میبینم پدرومادرا توی تربیت بچه هاشون بهتر از گذشته ها عمل ...


آره همینطوره  خوشبختانه یا متاسفانه

چقدر دردآور است میخواهی خوب باشی که میخواهی با همه مهربان باشی اما بد فهمیده شوی و بد قضاوت شوی اما با تمام این قضاوت ها مهم نیست من برای خودم زندگی میکنم به عشق خدایی که از همه چیز آگاهست.

الان ما مثلا پیشکسوتان این سایتیم..ولی میبینین تو بیشترا مواقع ترجیح میدیم سکوت کنیم..حتی اگه مخالف بحثها و نظرات هستیم

کلا بنظرم دهه های قبل بیشتر قدرت تحمل بیشتری دارن

اگر تاریکی نبود ستارگان نمیدرخشیدند🌹

آی عم یک دهه شصتی😊

من یک ملکه هستم👑با کمک این تاپیک آموزنده منم یه ملکه شدم https://www.ninisite.com/discussion/topic/2481309/%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%aa-%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%82%d8%af%d8%b1 با تشکر از کاربر دختر گرانبها🙏❤
من چهار روز قبل از دهه شصت هستم  کاملا موافقم


نه دیگه شما یک دهه پنجاهی هستید خودتو قاطیه ما دهه شصتیا نکن😆😆😄😄😄😂😍😘😘

من یک ملکه هستم👑با کمک این تاپیک آموزنده منم یه ملکه شدم https://www.ninisite.com/discussion/topic/2481309/%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%aa-%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%82%d8%af%d8%b1 با تشکر از کاربر دختر گرانبها🙏❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز