2733
2734


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

رو وزن و سلامت تاثیر داره اخه سوالت کلیه اب و هوای تمیز یا گرم و سرد؟

نه من محل زندگیم آذربایجان شرقیه

مجبور شدم چن وقتی بیام یزد

خیلی آب و هواش برام آزار دهنده ست 

میوه هاشون سبزی هاشون حتی نونشون برا معدم سنگینی میکنه خیلی اذییت میشم میخوام ببینم نی نی م هم مثل یزدیا سبزه میشه؟؟یا مثلا میوه خوب نیست بخورم یوقت کم وزن نشه

2731

آیا از تاثیر آب و هوا بر انسان اطلاعی دارید؟ آب و هوای منطقه‌ای که شما در آن قرار دارید بر جنبه‌های مختلف سلامت جسمانی و روانی شما تاثیر خواهد گذاشت. گرما یا سرمای هوا، رطوبت یا خشکی آن و ویژگی‌هایی از این دست نه تنها بدن شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد بلکه می‌تواند بسیاری از رفتارهای شما را نیز توجیه کند. با اطلاع از این تاثیرات می‌توانید به خودشناسی رسیده و برای مقابله با تاثیرات منفی آن راه حلی متناسب تر پیدا کنید. همچنین قادر خواهید بود خودکنترلی بیشتری بر رفتارهای خود داشته باشید. اگر به کسب اطلاعات در این زمینه علاقه مندید در ادامۀ مطلب توضیحاتی دربارۀ تاثیرات آب و هوا بر انسان ارائه داده‌ایم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز