2789
عنوان

من مقصرم؟چیکار کنم؟+ اسکرین شات

| مشاهده متن کامل بحث + 3529 بازدید | 95 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


این طوری ک هرچی دلمخاست نمیشه بنویسم‌ک

بعد اینکه هرچی خواستی نوشتی اون متن قبلی رو پاک کنید


"کرفس" بودم😃🌹 "شجاع"و "قوی" باش😚😚 هیچ وقت نمیخواستم تو امضام بنویسم لطفا درخواست دوستی ندید ولی اگر منو نمیشناسید لطفاا درخواست دوستی ندید، محترم باشیم.🌹

اصلا باید یه کتاب چاپ بشه تو ایران آداب و معاشرت در فضای مجازی 1 وقتی داری کار انجام میدی با یه شخص دیگه چت نکن چون میره رو اعصاب طرف و این حس و به طرف میده که خیلی مهم نیستی ، اگر کار داری عذرخواهی کن بگو ببخشید من در حال انجام کاری هستم اگر پیامتو دیر به دیر جواب میدم اگه میخوای ادامه بدیم اگر نه تو یه فرصت مناسب آنلاین با هم حرف میزنیم . الان حق با شماس ولی چرا احساستونو به طرف مقابل نمیگی که اینجوری طلبکارم باشه ، اگر نارحت شدین از هر چیزی همون لحظه بگید نترسید که طرف ناراحت میشه ممکنه بذاره بره 

گزارش

اگر تنها، یک لبخند در خود داری آن‌ را به کسی‌ بده که دوستش‌ داری‌ و برات با اهمیتِ زندگی‌ کوتاه‌تر از اینه که صرفِ انسان‌هایی‌ بشه که بهشون اصلاً علاقه نداری‌ ایشالا لبخندات پایدار باشه 
بيشتر از اينكه برام سوال باشه چطوري درشت مينويسيد برام سواله چرا اينكارو ميكنيد؟؟ يه كم مسخره نيست ب ...

بزرگ می نویسن تا بیشتر به چشم بیاد شاید اسی جواب بده 😂😂

میشه ازتون خواهش کنم برای سلامتی مادرم دعا کنید حتی فقط در حد یک صلوات  مادرم خیلی سختی کشیده رنگ خوشی ندیده  و توی زندگی من هیچی برای من با ارزش تر از مادرم نیست هر کی برای مادرم دعا کنه منم برای آرامش زندگیش و رسیدن به تمام آرزو هاش دعاش میکنم😚اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجه  تیکر تولد دو سالگی پسر عزیزم هست مادرت قربون چشمات بشه😍😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز