2777
2789
عنوان

تامین اجتماعی

| مشاهده متن کامل بحث + 359 بازدید | 55 پست
حتما مال کسانی که شاغلن

همسر منم شاغله دیگه.خودمم بیمه بیکاری میگیرم و هردومون تامین اجتماعی هستیم

گر نگهدار من آن است که من میدانم/شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باید بری سوال کنی 

رفتیم ولی جواب نمیدن.خیلی بیشعورن میگن نمیدونم اگه ریختن خبرمون کن ماهم بگیریم بعدم میزنن زیر خنده.ب همین راحتی

گر نگهدار من آن است که من میدانم/شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
غلط کردن میرفتی پیش رییس ادره شکایتشون میکردی درست ج نمیدن

رئیسشون نبود.میرفتمم مطمعا باش پشت کارمنداش بود😔

گر نگهدار من آن است که من میدانم/شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
چ ثبت نامی ؟ کجا باید بریم ؟


اگه همراه اولی #‍‍۸ *۱۴۲* 

اگه ایرانسلی #‍ ۸* ۱۴۲۰*

وقتی اینو زدی یه گزینه داره ثبت نام . کد ملی سرپرست و با شماره تلفن رو میگیره . اونجوری ثبت نام کن بهت خبر میدن . 

خود اخبار اعلام کرد. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز