2789
عنوان

رسم دستمال خونی ...‌😑

| مشاهده متن کامل بحث + 34885 بازدید | 90 پست
منم مامانم ب دزدکی من زنگ زد مادرشوهرم ک اره ببرینش معاینه 😐😐😐چقدحرص خوردم منننن اااه 

نگو‌ که قبول کردی !!؟ 

حتی دستگاه پرس فولاد هم نمیتونه به اندازه ی حرف زور فشار بیاره به آدم .... 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره الان اولین کسی که ن رفته دکتر ن پارچه داده منم😂😂😂😂همشون پارچه دادن یابرگه دارن...چه حرصی میخوردن فامیلاش😃😂😂😂مادرشوهرم همش میگف ابروم رفت😄😄😄

اِسم"تُــــMـــو♡"مُوندگارتَرین "کَلمــAــــهِ"دنیایِ منه..!🌸💫
من خیلی شنیدم تو شهرمون بعد عقدیا عروسی باکره نبودن دختر رو شد زندگی بهم خورد کار به آبروریزی وخودکش ...

خب شاید ارتجاعی بوده

من مادرم و هر دم دردی ز من زاده می شود.....و این کودک که در جای جای من جان گرفته....و با بطن سرد من خو گرفته...هردم خون مرا می مکد...و استخوان بودن مرا می جود...ودر من زاده می شود....من مادرم و می دانم شکست ضمیر نور چه دردی دارد...و چکیدن میل غزل ار سرانگشتانم چه وزنی دارد...ولی حیف که افتاب مرده است...و اینه چه پوج ز انعکاسی دگر بارور است.....من در عمق پوچ لحظه ها مادرم...زمانی که سکوت از صدای اشک هایم می چکید...و بوسه های پوسیده از لبانم می گریخت...فقط لحظه ها می دانستند که نگاهم ویران خواهد شد...من مادرم و لالایی هایم رفته است...تو بگو چند وقت است مرده ام؟ چند وقت است کودکم در گور خفته است؟

بچه ها منم قبول دارم نشون دادم دستمال خونی خیلی وحشتناکه ،ولی شما ها که خیلی مخالف گرفتن حتی گواهی بکارت هستید ،فکر میکنید مردای ایرانی به این درجه از روشنفکری رسیدن که حتی عروس با کره نباشه به راحتی بپذیرن‌؟

عشق یعنی همه بدونن برای اون چه کردی ولی خودش ندونه‌
منم مامانم ب دزدکی من زنگ زد مادرشوهرم ک اره ببرینش معاینه 😐😐😐چقدحرص خوردم منننن اااه 

وا یعنی چی آدم از دیگه از مادر خودش توقع نداره😳😳😳😳😳😳

خدا رو شکر به خاطر همه اتفاقای خوب و قشنگی که قراره واسم پیش بیاد💜

اصلااااا قبول ندارم.... اصلاااا ولی اینکه دختر خودش قبل رابطه بره دکتر معاینه شه خوبه ... هم از وضعیت خودش اگاه میشه اینکه بکارتش چه مدلیه کجاس رابطه ی جنسی سختی خواهد داشت یا برعکس راحت که اگه سخت باشه ژل روان کننده بی حس کننده و پماد اینا اماده کنه... اصلا پرده ی بکارتش به جراحی نیاز داره یه نه.... اینا بخاطر خود دختره خوبه .... ولی من کنار اینکه رفتم گواهی هم گرفتم... چون نه زیاد شنیده بودم بعد رابطه داشتن تو عقد وقتی به اختلاف میخورن پسره بر میگرده میگه از اولشم دختر نبود.... اون موقع میشه مثله یه سیلی زد تو دهن طرف هرچند پزشک قانونی اینام ثابت میکنه اما بهتره دست خود ادم گواهی باشه... بالاخره ادم باید فکر روز مباداشم باشه... 

اره الان اولین کسی که ن رفته دکتر ن پارچه داده منم😂😂😂😂همشون پارچه دادن یابرگه دارن...چه حرصی میخ ...

شیرزن#  

حتی دستگاه پرس فولاد هم نمیتونه به اندازه ی حرف زور فشار بیاره به آدم .... 

مادر منم برداشته بعد نامردی ب دروغ بمن گفت ک مادر شوهرت گفته باید بری برگه بگیری

تنها کار لذت بخشی ک کردم و خیلی خوشحالم و هنوزم خرسندم همون حرکتم تو اووووج بچگی و بی عقلیم بود

ب شوهرم گفتم اگه بمن اعتماد نداشتی بی خود کردی امدی خواستگاری ب مادرمم گفتم همه چیو پس بده نامزدیو بهم بزن کسی ک انقدر بمن اعتماد نداره همون بهتر الان تموم شه 

ک چ جنگی شد اخر سر مامانم گفت من ب دروغ گفتم ک تو بری اونا نگفتن چقدر شوهرم گریه کرد😆😆😆😆

و این شد ک حتی بعد عروسی ی کلام ازم درین مورد نپرسیدن😊😃.تمام

خیلی پیش امده اینجا طلب دعا کردم و خیلی خیلی معجزه وار برام به رحمت خدا انجام شده.بازم التماس دعا گویتان هستم برام دعا کنید مادر و همسر صبوری باشم مادر وهمسر مهربونی باشم بتونم فرزندمو ب شایستگی تربیت کنم .مسائل رو به نحو احسنت یادش بدم.جوری باشم ک خدا بیامرزی برام باشه.این فقط ب همت خودم و دعای شما مقدوره اینکه دعا خیر بدرقه راحت باشه تو تقدیر و سرنوشتت بی مهابا تاثیر گذاره.🙇🙇🙇
هیییییییی خواهر از کجای این گستاخیا خبر داری 😔ازین وقیح ترم هست 

دیگه از این بدترم مگه داریم !!!؟

حتی دستگاه پرس فولاد هم نمیتونه به اندازه ی حرف زور فشار بیاره به آدم .... 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز