2789
عنوان

طلا هامو دارم میفروشم یکی شو میخوام نگه دارم.بیاین بگین کدوم خوبه+عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 2307 بازدید | 109 پست

همش زشته بفروشش








تا تو باشی معطل نکنی🙃

من همیشه به کارنامه‌ام با این دید نگاه میکردم که عیب نداره نوزده برادر بیستِ،🤗هجده خواهر نوزدهه🙃، هفده داداش ناتنی هجدهِ☺، شونزده آبجی کوچیکِ هفدهِ🙂، همینجوری پیش میرفتم تا اینکه😮یه بار چاهار و نیم شدم😥حساب کردم دیدم میشه نوه عمه ی پسر خاله ی ۲۰😕😂😂

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


پ چرا من پست اول هم عکس میذارم هم هر چی میخوام میگم تاحالا چیزیمم نشده😐

درحادثه کربلا با سه نمونه شخصیت روبه رو می شویم!      "اول حسین (ع)حاضر نیست تسلیمِ حرفِ زور شودتا آخر می‌‌ایستدخودش و فرزندانش شهید می‌شوندهزینه انتخابش را می‌‌دهدو به چیزی که نمی‌خواهد تن‌ نمی‌‌دهداز آب می‌گذرد، از آبرو نه‌"            دوم : یزیدهمه را تسلیم می‌خواهد مخالف را تحمل نمی‌‌کندسرِ حرفش می‌‌ایستد نوه‌ پیغمبر را سر میبرد بی‌آبرویی را به جان میخرد تا به چیزی که می‌‌خواهد برسد"                    سوم: عمرسعد به روایتِ تاریخ تا روز ٨ محرّم در تردید است هم خدا را می‌خواهد هم خرماهم دنیا را می‌خواهد هم آخرت هم می‌خواهد حسین (ع)را راضی‌ کند هم یزید راهم اماراتِ ری را می‌خواهد، هم احترامِ مردم رانه‌ حاضر است از قدرت بگذرد، نه‌ از خوشنامیهم آب می‌خواهد هم آبرودستِ آخر اما عمرِ سعد تنها کسی‌ استکه به هیچکدام از چیزهایی که می‌خواهد نمی‌‌رسد، نه سهمی از قدرت می‌‌برد نه‌ از خوشنامی ما آدمهایِ معمولی‌ راستش نه جرات و ارادهِ حسین (ع) شدن را داریم، نه قدرت و ابزارِ یزید شدن را اما در درونِ همه ما یک عمرِ سعد هستمن بیش از همه از عمر سعد شدن میترسم

بخداخوششون میادازکلمه ی کوکوکوکوکو😂😂😂😂😂

خدایاممنوووووونم بابت معجزه ی قشنگت خدایاممنونم.😍💜🌸امیرحسین مامان زودبیاپیشمون فدای دست وپای کوچیکت بشم مامان،لحظه شماری میکنم بگیرم بغلموبوت کنم تااخرعمرم روچشام میذارمت.خدایامرسی که بهم فرشته دادی توروبخداییت قسم مواظبش باش دامن همه ی منتظراروبحق پنج تن سبزکن ودلشونوشاد،الهی امین.اگه دلتون خواست ی صلوات برای سالم بدنیاااومدن نی نیم بفرستین ممنونم.حاجتتون رواایشالا😘😍💝🚼
🤔😴😴😴

😂😂😂😂😂😂😂😂😂🙌🙌🙌🙌🙌

خدایاممنوووووونم بابت معجزه ی قشنگت خدایاممنونم.😍💜🌸امیرحسین مامان زودبیاپیشمون فدای دست وپای کوچیکت بشم مامان،لحظه شماری میکنم بگیرم بغلموبوت کنم تااخرعمرم روچشام میذارمت.خدایامرسی که بهم فرشته دادی توروبخداییت قسم مواظبش باش دامن همه ی منتظراروبحق پنج تن سبزکن ودلشونوشاد،الهی امین.اگه دلتون خواست ی صلوات برای سالم بدنیاااومدن نی نیم بفرستین ممنونم.حاجتتون رواایشالا😘😍💝🚼
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عطر the one by roxanne

sara210s | 20 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز