2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام بچه هایه روش خوب برای رشدموکی میدونه؟


{کنجدجونم،هنوزنمیدونم دخمری یاآقاپسری 😊امامن وبابایی وآبجی باران بی صبرانه منتظریم که بدونیم 😊امروزباران کوچولوبه بابایی میگفت :بابایی بیامامان توی شکمش نی نی داره،من میخام بغلش کنم ،اسباب بازیاموبدم بازی کنه....نمیدونم من چراذوق کرده بودم.خدایابه بزرگیه خودت قسمت میدم این حس هارونصیب همه خانومای سرزمینم کن🙏تاریخ (۱۳۹۹/۴/۲۱)}
گوشی بزار کنار سرچشمتو ببند بروتو اتاق تاریک بخواب من خودم میگرن دارم 

عزیزم چند هفتست یه روز در میان میگرن میگیرم طوری که حالت تهوع بهم دست میده. مسکن خاصی هست براش ؟

هرچقد دلت میخواد لایکم کن.   
عزیزم چند هفتست یه روز در میان میگرن میگیرم طوری که حالت تهوع بهم دست میده. مسکن خاصی هست براش ؟

درکت میکنم 😢تاحدی ک پلک نمیتونی بزنی من ژلوفن میخورم وقتاییم ک خیلی حالم بده میرم امپول میزنم اسمشو متاسفانه نمیدونم 

کسی نیست؟

{کنجدجونم،هنوزنمیدونم دخمری یاآقاپسری 😊امامن وبابایی وآبجی باران بی صبرانه منتظریم که بدونیم 😊امروزباران کوچولوبه بابایی میگفت :بابایی بیامامان توی شکمش نی نی داره،من میخام بغلش کنم ،اسباب بازیاموبدم بازی کنه....نمیدونم من چراذوق کرده بودم.خدایابه بزرگیه خودت قسمت میدم این حس هارونصیب همه خانومای سرزمینم کن🙏تاریخ (۱۳۹۹/۴/۲۱)}

من تازه واردم چراکسی ج نمیده😡

{کنجدجونم،هنوزنمیدونم دخمری یاآقاپسری 😊امامن وبابایی وآبجی باران بی صبرانه منتظریم که بدونیم 😊امروزباران کوچولوبه بابایی میگفت :بابایی بیامامان توی شکمش نی نی داره،من میخام بغلش کنم ،اسباب بازیاموبدم بازی کنه....نمیدونم من چراذوق کرده بودم.خدایابه بزرگیه خودت قسمت میدم این حس هارونصیب همه خانومای سرزمینم کن🙏تاریخ (۱۳۹۹/۴/۲۱)}
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز