سلام صبح بخیر من موندم چه کنم بریم خونه عروس میگه هر روز مزاحمت نریم میگه وااااای اصلا پسرشون مهم نیست نظر بدیم میگن میخان تحمیل نظر کنن ندیم میگن براشون مهم نیست کمک کنیم میگن فکر کرده ما بلد نیستیم نکیم میگن مثل مهمون میاد وااااای چیکار کنیم شما بگید تو رو خدا😢😢😢😢😢
ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ببخشید بعضیا کنجکاوی کردن تو زندگی پسرشون رو هم کمک ( از نوع فکری ) میدونن
که ما عروسا بهش میگیم فضولی و دخالت
میشه یه صلوات برای تو دلیم بفرستی ممنون❤️❤️❤️بجای آنکه بی صبرانه در انتظار نه ماه بارداری بمانی ، هر لحظه از این دوران را ببلع ! چرا که شانس این را داشته ای که بهترین موجود جهان را در وجودت پرورش دهی و معجزه خداوند را به نمایش گذاری...❤️❤️❤️
عزیز من هر کی اگه یاد بگیره سرش تو زندگی خودش باشه از این مشکلا براش پیش نمیاد قربونت.
تا نظر نخواستن نظر نده از خوشحالیشون خوشحال باش آروم و ریلککککککس زندگیتو بکنن اگه یه وقت دعواشونم آوردن اونجا طرف هیچکس رو نگیر تو هیچیم نظر نده بگو خودتون میدونید.