2789
عنوان

عکسمو میزام ببینین ۱۸سالمه.ببینین بایه بچه پیر نمیزنم؟

| مشاهده متن کامل بحث + 8604 بازدید | 331 پست
قیافت بانمکه ولی راستش از سنت بزرگتر میزنی به نظرم اگر لاغر کنی سنت مثل سن خودت نشون میده به نظرم

بزرگترین سختیه زندگیم کم کردن وزنمه به شدت بی ارده هستم و عصبی میشم فقققط میخورم

وقتی داری روزای سختی رو میگذرونی و متعجبی که خدا کجاست.یادت باشه که استاد همیشه موقع امتحان سکوت میکنه

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

چطور نی نی یارو صدا بزنم که ابی بشه؟

بیاد عکسمو پاک بکنه

وقتی داری روزای سختی رو میگذرونی و متعجبی که خدا کجاست.یادت باشه که استاد همیشه موقع امتحان سکوت میکنه
بزرگترین سختیه زندگیم کم کردن وزنمه به شدت بی ارده هستم و عصبی میشم فقققط میخورم


عزیزم کم کم شروع کن اولش بدون اینکه غذاتو تغییر بدی شروع کن به پیاده روی کردن بعد کم کم ساعت پیاده رویتو بیشتر کن بعدشم شروع کن رژیم حتما میتونی لاغر کنی چون هنوز سنت کمه

تاپیک جدید زدی منم صدا کن

@نی_نی_یار_3  

@نی_نی_یار_5 نی نی یار این دوست نمیتونه عکسشو پاک کنه تا عکسششو وقیح ندیدع زوووود بردار گناههـ

@مونا_تهرانی  

@نی_نی_یار_1  

@نی_نی_یار_2  



عکس نذاریم# کمک_کنید#  

یدونه پسر دارم من کاکل به سر دارم من یه روز عصای دستمه خودم خبر دارم من                  گلابہ تو گلاب پاش خدا مواظبش باش                  سپردمش دست خودت همیشه حافظش باش     ایشلاه که داماد بشه هرچی دلش میخواد بشه   توی روز سختی هیچکی پسر نمیشه           خسته‌گی جز باخنده یه پسر بدر نمیشه                چشم و چراغ بابا مرد کوچیکه مادر تیکر 🎈🎉تولد⏳🎁 گل پسرمه♥️

 گزارش زدم برات

دمت گرم عکستو برنداشتی اگه نمیدیمت مثل هزاران تاپیک دیگه کنجکاو باقی میموندم 

درحادثه کربلا با سه نمونه شخصیت روبه رو می شویم!      "اول حسین (ع)حاضر نیست تسلیمِ حرفِ زور شودتا آخر می‌‌ایستدخودش و فرزندانش شهید می‌شوندهزینه انتخابش را می‌‌دهدو به چیزی که نمی‌خواهد تن‌ نمی‌‌دهداز آب می‌گذرد، از آبرو نه‌"            دوم : یزیدهمه را تسلیم می‌خواهد مخالف را تحمل نمی‌‌کندسرِ حرفش می‌‌ایستد نوه‌ پیغمبر را سر میبرد بی‌آبرویی را به جان میخرد تا به چیزی که می‌‌خواهد برسد"                    سوم: عمرسعد به روایتِ تاریخ تا روز ٨ محرّم در تردید است هم خدا را می‌خواهد هم خرماهم دنیا را می‌خواهد هم آخرت هم می‌خواهد حسین (ع)را راضی‌ کند هم یزید راهم اماراتِ ری را می‌خواهد، هم احترامِ مردم رانه‌ حاضر است از قدرت بگذرد، نه‌ از خوشنامیهم آب می‌خواهد هم آبرودستِ آخر اما عمرِ سعد تنها کسی‌ استکه به هیچکدام از چیزهایی که می‌خواهد نمی‌‌رسد، نه سهمی از قدرت می‌‌برد نه‌ از خوشنامی ما آدمهایِ معمولی‌ راستش نه جرات و ارادهِ حسین (ع) شدن را داریم، نه قدرت و ابزارِ یزید شدن را اما در درونِ همه ما یک عمرِ سعد هستمن بیش از همه از عمر سعد شدن میترسم
چطور نی نی یارو صدا بزنم که ابی بشه؟ بیاد عکسمو پاک بکنه

همـشو صددا زدم 

یدونه پسر دارم من کاکل به سر دارم من یه روز عصای دستمه خودم خبر دارم من                  گلابہ تو گلاب پاش خدا مواظبش باش                  سپردمش دست خودت همیشه حافظش باش     ایشلاه که داماد بشه هرچی دلش میخواد بشه   توی روز سختی هیچکی پسر نمیشه           خسته‌گی جز باخنده یه پسر بدر نمیشه                چشم و چراغ بابا مرد کوچیکه مادر تیکر 🎈🎉تولد⏳🎁 گل پسرمه♥️
@نی_نی_یار_3     @نی_نی_یار_5   نی نی یار این دوست نمیتونه عکسشو پاک کنه تا عکس ...

مرسی

وقتی داری روزای سختی رو میگذرونی و متعجبی که خدا کجاست.یادت باشه که استاد همیشه موقع امتحان سکوت میکنه

خدا خیرتون بده.

همینجا داستانمو براتون میگم هرچیش موند برا فردا

وقتی داری روزای سختی رو میگذرونی و متعجبی که خدا کجاست.یادت باشه که استاد همیشه موقع امتحان سکوت میکنه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز