2789

هیچوقت نباید اینجوری حرف بزنی خودتو کوچیک میکنی من اصلا از کسایی که میگن من بنده و نوکر شما هستم یا مثلا همینی که شما گفتین من به این زشتی و یا مثلا نه بابا من هیچکاری نکردم و اینا... خوشم نمیاد 

چون ادم خودشو پایین میاره 

اگه کسی از من تشکر کرد من فقط میگم ممنون اگه کسی بگه تو چقدر زیبایی میگم شما لطف دارید و واقعا هم همینجوری ام 

باید تمرین کنی هر روز جملات مثبت رو تکرار کن و خودتو دوست داشته باش حالا من با خودم نمیگم که من از همه برتر و بهتر و زیباترم ولی میگم من هم چیزی از بقیه کم ندارم

نقاط مثبت خودت رو پیدا کن و تقویت شون کن اگه برفرض تو چهره یا شخصیت ات حتی یک چیز عالی هست به همون افتخار کن و گسترشش بده 

دنیا پر است از انسان هایی به ظاهر زیبا که هر روز لباسی نو بر تن می کنند ولی نزدیکشان که میشوی بوی کهنگی عقایدشان آزارت میدهد.                                                                                               

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم


همیشه تو جمع مرکز توجهم

کلی عاشق و کشته مرده دارم😂

نامزد قبلیم بخاطر همین اخلاقم دلسرد شد میگفت تو دیوونه ای اینجوری رو خودت ایراد میذاری...

نمیدونم چمه

هم قدم بلنده هم خوش هیکلم دماغمم عمله و چهره مم خوبه

ولیییی از خودم بیزارم😔

فرشته گفت: پس قرارمان این باشد در زمین هرچه انسان انجام داد نتیجه اش را ببیند...خداگفت: جز دل شکستن که خودم جوابش را میدهم💔💖
منم ایندوری بودم،پدرم دراومد تا خوب شدم،نمیدونم چهرم خوبه یا نه از نظر بقیه،ولی خودم خودمو دوس واقعا ...

چیکار کردی لطفا خواهشا یادم بده😓

فرشته گفت: پس قرارمان این باشد در زمین هرچه انسان انجام داد نتیجه اش را ببیند...خداگفت: جز دل شکستن که خودم جوابش را میدهم💔💖
همیشه تو جمع مرکز توجهم کلی عاشق و کشته مرده دارم😂 نامزد قبلیم بخاطر همین اخلاقم دلسرد شد می ...

خوعکس بده مانظربدیم

خدایا میشه به اونایی که میخان بچه بدی میشه همجوری که واسه من معجزه شد واسه اونام بشه قوربونت برم که اینقد مهربونی یه نگاهی
عکس#  

خخخ گفتم خودمو دوسدارم نگفتم خوشگلم که😂

عامو جونی خسمه اگ تو جوابتون طولش دادم درک کنین خیلی انرژی میخوا ک تایپ کنی خعلیاااا🤦‍♀️دعوا نکنین عیبه ینی توهر تاپیکی رفتم پاک جر بی چتونه عامو چتووونه🤨
همیشه تو جمع مرکز توجهم کلی عاشق و کشته مرده دارم😂 نامزد قبلیم بخاطر همین اخلاقم دلسرد شد می ...

ما هیچ ما نگاه😑

گاهی ،،،ایجاد تغییر و رسیدن روزهای خوب مستلزم تجربه های تلخ است...☺
همیشه تو جمع مرکز توجهم کلی عاشق و کشته مرده دارم😂 نامزد قبلیم بخاطر همین اخلاقم دلسرد شد می ...

وای نامزدت رفت یعنی واسه منم میره با این اخلاقم🤔؟

بابا من شبیهه پروفایلم نیستم هی نگو تو چی میگی با اون سیبیلات
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز