2777
2789
وا من ۱۸۰ هستم پاشنه ۱۰ سانت میپوشم تو خیابون همه بهم زل میزنن از حسودی

چه خبره دیگه تو خیلی اعتماد بنفس داری 🤣🤣🤣

از حسودی نیست ملت هنگ میکنن 

پسر قشنگم خوش اومدی تو قلبم منتظر بوسیدنو بوییدنت هستم ارسلانم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وا من ۱۸۰ هستم پاشنه ۱۰ سانت میپوشم تو خیابون همه بهم زل میزنن از حسودی

خوب قبول کن با قد بلند کفش پاشنه بلند خیلی خنده داره یکی از فامیلامون قد بلنده بعد کفش پاشنه دار هم میپوشه فکر کن برج ایفل میشه

با من غریبگی نکن♡ با من که در گیر تو ام ♡      چشمات و از من بر ندار♡من مات تصویر توام♡
خوب قبول کن با قد بلند کفش پاشنه بلند خیلی خنده داره یکی از فامیلامون قد بلنده بعد کفش پاشنه دار هم ...

هههههه آره واقعا 

من ۱۷۴ هستم معمولا تخت یا پاشته سه سانت 

پسر قشنگم خوش اومدی تو قلبم منتظر بوسیدنو بوییدنت هستم ارسلانم 
وا من ۱۸۰ هستم پاشنه ۱۰ سانت میپوشم تو خیابون همه بهم زل میزنن از حسودی

ماشالاه قدبلندی، ولی من یک خانم 190 ببینم راستش برام جالبه، نگاهشون از روی حسادت نی

من اینجا ریشه در خاکم، من اینجا عاشق این خاک ، اگر آلوده یا پاکم، من اینجا تا نفس باقیست میمانم، من از اینجا چه میخواهم نميدانم. ......
هههههه آره واقعا  من ۱۷۴ هستم معمولا تخت یا پاشته سه سانت

اره ابته قد شما خوبه ولی ۱۸۰ مردونه میشی دیگه چه خبره

با من غریبگی نکن♡ با من که در گیر تو ام ♡      چشمات و از من بر ندار♡من مات تصویر توام♡

من 173☹️ راضی نیستم

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خواسته واقعی

ehsanr | 15 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز