2777
2789
عنوان

زردی نوزاد

| مشاهده متن کامل بحث + 170 بازدید | 30 پست
یعنی ۴۸ ساعت تو دستگاه بود؟ اذیت میشد؟

من بیشتر اذیت بودم 

بله دکتر میگفت خیلی درش نیار از دستگاه هرچی شیر بخوره مدفوع داسته باشه زودتر میادپایین

خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خوشنود باشی و ما رستگار

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خیلی گریه میکنه  شکمشم کلا زیاد کار میکنه هی ک درش میاریم سرما میخوره یه وقت

خب اینکه شکمش کار میکنه عالیه

اینجا جای تبادل نظره،تحمل نظر مخالف رو نداری اظهار نظر نکن!!
سرما خورده پهلو هاش انگار  سبز کار میکنه شکمش

نه عزیزم زردی از بدنش دفع میشه 

 نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست❤.                     گوش کن! 👂نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست.                          😊😊😊😊☺☺☺☺😄😄😄😄                                                                                                    هرگز ننشین متر بزن خوبی خود را😉                         اندازه ی خوبی به ندانستن آن است❤☺

بچم منم دور روز تو دستگاه 

هر‌دوساعت فقط در میاوردم بغلم شیر میدادم باز میزاشتم 

 نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست❤.                     گوش کن! 👂نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست.                          😊😊😊😊☺☺☺☺😄😄😄😄                                                                                                    هرگز ننشین متر بزن خوبی خود را😉                         اندازه ی خوبی به ندانستن آن است❤☺
واقعا؟واسه همین سبز کار میکنه؟

واسه بچه من که دکتر کفت علتش اینه

 نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست❤.                     گوش کن! 👂نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست.                          😊😊😊😊☺☺☺☺😄😄😄😄                                                                                                    هرگز ننشین متر بزن خوبی خود را😉                         اندازه ی خوبی به ندانستن آن است❤☺

قدم نو رسیده مبارک

پسر منم زردی داشت ۱۶ بود

دو روز زیر دستگاه بود خوب شد . اون موقع ها فکر می کردم دنیا به اخر رسیده.....

هرچند اون زمان دکتر میگفت زیر ۱۶ بستری و دستگاه نمیخواد ۱۲ که چیزی نیست گلم

زردی بچه های من تا سه ماه ادامه داره متاسفانه به خاطر ناسازگاری خونی

 نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست❤.                     گوش کن! 👂نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست.                          😊😊😊😊☺☺☺☺😄😄😄😄                                                                                                    هرگز ننشین متر بزن خوبی خود را😉                         اندازه ی خوبی به ندانستن آن است❤☺
قدم نو رسیده مبارک پسر منم زردی داشت ۱۶ بود دو روز زیر دستگاه بود خوب شد . اون موقع ها فکر می کردم ...

گفته ۴۸ ساعت باشه ولی من سر ۲۴ ساعت میبرمش اندازه بگیرن اگه قطع شده بود دیگه نمیزارمش 

کلا بچه ها تا چند وقتگی خطر زردی براشون هست؟

میشه برای سلامتی نی نیم یه صلوات بفرستید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز