2777
2789
عنوان

عقربببب 😭😭

| مشاهده متن کامل بحث + 231 بازدید | 27 پست
چطوري الان اينجايي پس😂 بلا ب دور تعريف كن بعدش چيكار كردي

تابستان بود خونه ما جلوش باغ هس منم جلو وردی بالکن خوابیده بودم باد ملایم میومد بعد ی دفعه ی چیزی انگار رو‌لبم زد اول فکر کردم زنبوره اما ت چند دقیقه کلا اونور صورتم وحشتناک باد کرده بود هیچوقت یادم نمیره بعد مامانم گشت پیدا کردش سیاه و بزرگ بود کشت بردیمش اونم با خودمون مامانم ت ظرف جا کبریتی کرده بود بعد ی خورده سرم اینا زدن بعد دکتر گفت اگه بدنش خوارش پیدا کنه باید ببرید بیمارستان دیگه خداروشکر سمی انچنانی نبود 

خدایا تا پاکم نکردی... خاکم نکن..😔😔😔
اره یعنی اولش ت چنددقیقه کل صورتم اونور ک زده بود  باد کرده بود اولش فکر کردم زنبوره بعد دیدم خ ...


عقرب مامانموتابستون زد ،خیییییلی دردوحشتناکی داشت ،مامانم رفت زیرسرم ،دوساعتم بعدش تحت مراقبت بود

مقدار زیادی از وجودم را در آنجا جا گذاشتم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

لب؟؟؟؟ خوب شد نرفت تو دهنت

دهنم بسته بود تقصیر خودم بود جلو بالکن ک رو خونمون باغ بود خوابیده بودم باد زده بود انداخته بود رو صورتم 

خدایا تا پاکم نکردی... خاکم نکن..😔😔😔
من میبودم از نیش عقرب نه ولی از ترس میمردم

والا منم از ترس وقتی فهمیدم زنبور نبوده مردم اینقدر داشتم کریه میکردم ک نگو زود مامانم بردم بیمارستان 

خدایا تا پاکم نکردی... خاکم نکن..😔😔😔
عقرب مامانموتابستون زد ،خیییییلی دردوحشتناکی داشت ،مامانم رفت زیرسرم ،دوساعتم بعدش تحت مراقبت بود

منم چند ساعت زیر سرم بودم دردش ی طرف ترس اینکه اون نیشت زده ی طرف فقط داشتم گریه میکردم 

خدایا تا پاکم نکردی... خاکم نکن..😔😔😔
دهنم بسته بود تقصیر خودم بود جلو بالکن ک رو خونمون باغ بود خوابیده بودم باد زده بود انداخته بود رو ص ...

اوه اوه ییلاق ما هم عقرب و رتیل فراوون داره

بچه عقربها تو فصل آبان آذر با باد پخش میشن


🧚‍♀️
اوه اوه ییلاق ما هم عقرب و رتیل فراوون داره بچه عقربها تو فصل آبان آذر با باد پخش میشن

اره ت گرما هم زیاد میان بیرون لامصب ها من هر جفتش زده دردش ی طرف ترسش ی طرف 

خدایا تا پاکم نکردی... خاکم نکن..😔😔😔
چیکار مردی خوب شد؟ دخترخالمو عقرب گزید پدربزرگم تریاک آب کرد روش گذاشت خوب شد

زود رفتم بیمارستانی  زیر سرم بودم چند ساعتی ازمایش هم گرفتن اینا خدارو شکر سمی نبود اما خیلی ترسیدم

خدایا تا پاکم نکردی... خاکم نکن..😔😔😔
زود رفتم بیمارستانی  زیر سرم بودم چند ساعتی ازمایش هم گرفتن اینا خدارو شکر سمی نبود اما خیلی تر ...

ولی عقربایی ک اینجاهست زردن و بدترین نوع عقربه اگ تو نت سرچ کنی هم میبینی خطرناک ترین عقرب توی خوزستان هست ب اسم عقرب گادیم 

ولی عقربایی ک اینجاهست زردن و بدترین نوع عقربه اگ تو نت سرچ کنی هم میبینی خطرناک ترین عقرب توی خوزست ...

خدارو شکر اونجا نیستم کلا خطرناک هستن 

خدایا تا پاکم نکردی... خاکم نکن..😔😔😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز