2777
2789
عنوان

رمان

| مشاهده متن کامل بحث + 76 بازدید | 19 پست
منم نخوندم میخواستم امروز برم بخرم ، ولی جدیدا پول کتاب دادم دیگه پول ندارم 😢😢😢😩😩


 ایشالا دستت بیاد بگیریش😍😍😍 اگر تهرانی ی سر بزن ب مرکز تبادل کتاب چهارراه ولیعصر

چقدر دردآور است میخواهی خوب باشی که میخواهی با همه مهربان باشی اما بد فهمیده شوی و بد قضاوت شوی اما با تمام این قضاوت ها مهم نیست من برای خودم زندگی میکنم به عشق خدایی که از همه چیز آگاهست.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

 ایشالا دستت بیاد بگیریش😍😍😍 اگر تهرانی ی سر بزن ب مرکز تبادل کتاب چهارراه ولیعصر

تهران نیستم اطراف تهرانم ، متاسفانه نمیتونم برم کاش یه کتابخونه نزدیکمون داشت خیلی خوب بود 

ماییم و تو ای جان که جگر گوشه ی مایی
تهران نیستم اطراف تهرانم ، متاسفانه نمیتونم برم کاش یه کتابخونه نزدیکمون داشت خیلی خوب بود 


آره واقعا کتابخونه خیلی خوبه  

الان که گروه های کتابخوانی تل گرام هم فعال هستن منتها هم‌چشم خسته میشه هم کتاب ی لذت دیگ داره

چقدر دردآور است میخواهی خوب باشی که میخواهی با همه مهربان باشی اما بد فهمیده شوی و بد قضاوت شوی اما با تمام این قضاوت ها مهم نیست من برای خودم زندگی میکنم به عشق خدایی که از همه چیز آگاهست.
آره واقعا کتابخونه خیلی خوبه   الان که گروه های کتابخوانی تل گرام هم فعال هستن منتها هم‌چشم خس ...

اره منم چند تا کتاب از فیدیبو خریدم ولی با موبایل حال نمیده 

ماییم و تو ای جان که جگر گوشه ی مایی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز