2789
عنوان

قضیه سبد کالا چیشد؟

155 بازدید | 12 پست

سلام ما کد ۴*# ۴*زدیم،گف روز ۶ام نوبتتونه....حالا اون کدو میزنیم اصن نمیارع دیگ...کسی سبد کالا نگرفته؟

نمیدونم شوهرم امروز بره فروشگاه یا ن...

تــیکر دلــخــوشی   😔😔                            دلـــم نی نی سالم خوشگل ناز،جیگر .پسر تپل مپل میخاد....خداااااا تورو خداااااا😢💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واقعا جواب داد من که قبلا میزدم میگفت فقط واسه بهزیستیاست چندوقت بعدزدم دیگه گزینش نمیاد 

هرکسی روممکنه ببخشم ولی اونایی که نزاشتن جوونی کنم وتواوج جوونی کاری کردن که دلم پیرشه روهیچوقت نمیبخشم...!
رفتم فروشگاه پرسیدم گفت اول تحت پوششی ها

یکی دوماه ب بهزیستی و کمیته امدادی ها دادن،بعد کسایی بودن ک زیر ۳تومن بود حقوقشون...ک من کدو زدم گف فلان روز نوبت شماس

تــیکر دلــخــوشی   😔😔                            دلـــم نی نی سالم خوشگل ناز،جیگر .پسر تپل مپل میخاد....خداااااا تورو خداااااا😢💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز