سلام دوستان من تو یه کلینیکی کار میکنم ک کارش خیلی سخته ولی حدود ۲ونیم حقوق میدن
دوس دارم این ماه اقدام کنم برا بارداری (دو ساله ازدواج کردم و ۲۴سالمه)
میدونم اگه باردار بشم نمیتونم برم سرکار
شما بودید ترجیح میدادید برید سرکار یا بچه بیارید؟
خیلییییی دو دلم لطفا راهنماییم کنید دوستان
وضع مالیمونم متوسطه