2789
از ما ك نبود. بستگي ب استادت داره ولي خدايي اينطوري سخته 😱

اره موقع امتحاناته منم ترم اول هستم نمیدونم بایدچیکارکنم فکرکنم نبایدحفظ کنیم خودوکیل هاقاضی هاهم مراجعه میکنن به کتاب

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

گلم شما شماره های ماده ی قانونی رومینوشتین مثلا235 ؟؟حفظ کردن این اعدادخیلی سخته

ببین عزیزم توی دانشگاه برای امتحانات یا برای سرِ کلاس نمیگن به شما که برید ماده حفظ کنید

اما برای درسایی مثل جَزای عمومی یا خصوصی بعضی از ماده هستن که خیلی مهم هستن و باید چندتاشون حفظ بشن.

همه دنیا یه طرف، عشقِ زندگیم یه طرف😍😍
مرسی عزیزدلم ازکمکی بهم کردی داشتم دیونه میشدم 

موفق باشي😘 از همين الان خوب بخون همرو دنبال ايتاداي راحت گير هم نباش ك خودت ضرر ميكنه😁

ما همه بهشتي هستيم😁از بس انلاينيم وقت گناه نداريم😱😂
وای که چقدرجزای عمومی سخته:( 

من هم جزای عمومی هام و هم اختصاصی هامو ۱۸و۱۹شدم

من کلا خیلی میخوندمش. اما الان بیکارم و بیشترنشو یادم رفته.

جزا رو مفهومی بخون تا بفهمی. عین یه داستان هم بخون که بره تو ذهنت.

مدنی ها رم خوب بخون 

مدنی۳سخته یکم

همه دنیا یه طرف، عشقِ زندگیم یه طرف😍😍
من هم جزای عمومی هام و هم اختصاصی هامو ۱۸و۱۹شدم من کلا خیلی میخوندمش. اما الان بیکارم و بیشترنشو یا ...

خوشبحالت ... موفق باشی😍حتماهم موفق میشی ازاین همه پشتکارت ... باشه عزیزم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز