2777
2789
عنوان

حال دلم اشوبه برای آرامشم دعاکنید

135 بازدید | 7 پست

انرژی-مثبت#  

ارتعاشات_مثبت#  

کاربری از تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ به دوست عزیزم فروخته شد😁 خداحافظ                                                            لطفا فقط هموطنان ایرانی تو تاپیک هام شرکت کنن و یا ریپلای کنن ممنون🙏🏻❤️                                        ستمگران براستی گنهکاران بزرگی اند. اما ستم‌پذیران چه؟ ستم‌پذیری از دیدگاه اسلام همان اندازه گناه است که ستمگری.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ان شاالله كه حالت خوب بشه🙏🏽🌹

خدايا منو بخاطر تمام اشتباهاتم ببخش من متاسفم خدايا ازت ممنونم كه انقدر مهربوني و منو دوس داري و منو به همه ارزو ها و خواسته هام رسوندي 😊❤️🙏🏽

ان شاالله خدا ب دلت ارامش بده عزیزدلم❤

👑خدایا کاری کن که از چیزهای ارزشمند زندگی، جانم اولین چیزی باشد، که از من می‌گیری؛ نکند قبل از این که جانم را می‌گیری، انصافم گرفته شده باشد، شرفم، عدالتم، راستگویی و ادب و دیگر کرامت های اخلاقی ام گرفته شده باشد و تفاله‌ای شده باشم که تو جانم را می‌گیری. خدایا از میان چیزهای شریف، اولین چیزی را که می‌گیری، جانم باشد و وقتی می‌میریم شرفم، صداقتم، عدالتم، شفقت و عشق ورزی به انسان‌ها در من سر جایش باشد. تواضعم، انسان دوستی‌ام سر جایش باشد. نه این‌که تا جانم به لبم برسد و بمیرم ؛عدالتم، انصافم و مروت و جوانمردی و صداقت و تواضعم را از دست داده باشم.👑

منم از وقتي خونه خريديم همش استرس دارم

هنوز٣٥ تا از پول خونه رو نداديم و از طرفي از ماه ديگه ماهيانه قسط داريم و فقط ماهي يه تومن ميمونه برامون و يه نوزاد ٧ ماهه شيرخشكي هم داريم

خانوادم ٦٠ تا بهمون دادن و قراره ٣٠ تا ديگه هم بدن ولي اونام تا خرخره وام گرفتن وگرنه نگران نبودم

خانواده همسرمم كه نميشه روشونحسابي باز كرد

برادرش بهمون ده تا داده گفته ٥ تاي ديگه هم ميده

اما بقيه خانوادش حتي ديگه ز نزدن بگن اثاث كشي كردين يا نه

نميدونم چطور سر كتيم با اين گروني ها

دعا منين برام

با بدبختي تونستيم خونه بخريم بازم دلم خوش نيس از بس استرس دارم

나는 분홍이랑 하늘색, 귀여운 유니콘이랑 헬로키티를 완전 사랑해🌈🦄💓💫

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سفر به کیش

saharmazaheri | 4 دقیقه پیش

خودکشی

mim78 | 29 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز