2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

..اونانخواستن...بابام گفت بایدبری...رفتیم مامانم وشوهرم امضاکردن

❤دوست خوبم اگه دوست داشتی واسه  سلامتی پسرم امیرحسین صلوات بفرست.... خدایاازبلاهامحفوظمون بدار..... الهی آمین❤

پیشگری همیشه بهتره بگیر بذار پیش خودت بعدن حرف حدیث پیش اومد بتونی بکوبی تو صورتشون

زیباترین حس دنیا مادریست😍مادری فقط عشق وحال وبوس وبازی ولوس شدن وشیرین کاری نیست.مادری یعنی خستگی.....موی شونه نزده ...چای سرد....نصف شب بیدارموندن وسرگرم کردن بچه....نق زدن وگریه...بدغذایی...دعا برای پی پی کردن بچه یبوس...تعویض پوشک....ازهمه بدتر وقتی دستشویی داری وبچه نمیذاره بری😩😧.........مادربودن  یعنی  خودت وقف کسی کنی که عاشقانه دوستش داری هرچندبزرگ بشه یادش نمیاد😧
..اونانخواستن...بابام گفت بایدبری...رفتیم مامانم وشوهرم امضاکردن

😲😲😲😲بابات مستقیم به خودت گف؟ 

💞گل پـــونه خودش میدونه اگه بره دنیام یه زندونه ،واسه همه بی قراریام میدونه دواودرمونه.... 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز