2789
عنوان

بیاین بگین متولدچه ماهی هستید ..مرد و زن

| مشاهده متن کامل بحث + 3215 بازدید | 261 پست

آذر#  

بیشترین خصوصیت ک دارم غروره ،بلند پرواز عصبی زودرنجم هستم ...

شوهرم شهریوریه مهربونه مغرورم نی زیاد

الهی فرمون زندگی مو دادم ب دستت ...تو برام بساز تو بسازی قشنگتره   خدایا خودت مواظب پسرام و همسرم باش😍😘

من متولد تیرماه هستم . حساسیت های بیش از حدم بیشتر از همه خودمو ازار میده . ولی تا به حال هرگز حتی به انتقام یا دشمنی با کسی فکر هم نکردم 😌

نبودنت حفره ای ست در قلبم که بودنِ هیچکس وجودِ خالیِ مرا بدون تو پر نخواهد کرد ... برگرد حتی برای یک لحظه امنیت آغوشت جان می دهم ...لعنتی 💔

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آذر کودک درونم همیشه فعاله و صداقت دارم تو همه چی

خصوصیت بدمم لجبازیمه

من این روزا ی حال دیگه ای دارم......جهان من لباس تازه میپوشه...‌‌منو تو دیگه تنها نیستیم چون که....خداباما نشسته چای مینوشه.....
واااای مردهای دی ماهی غرورشون یعنی خییییلی زیااااااده و زود قهر میکنن و بسیااار تودار هستن ولی خیلی ...

شوهر من دی ماهیه دقیقا خصوصیاتش همینجوریه ولی عصبانی نمیشه و خودش میگه تو هنوز تا حالا عصبانیت منو ندیدی دعا کن نبینی😂😂😂😂😂 نمیدونم درباره چی حرف میزنه

اره من فروردینیم صبح سرمو‌بشکن ظهر باهات ناهار میخورم



منم فروردینیم. درسته شاید کسی صبح سرمو بشکنه ظهر باهاش ناهار بخورم ولی اگر یهو غذا به گلوش بپره نمیرم کمکش کنم. میزارم بمیره😁👍 منظورم اینه که کینه یهویی نداریم ما. منتظر زمان مناسب می مونیم. البته نه واسه کسایی که دوسشون داریم. اونا رو با روحیه حساسمون همیشه مراقبشونیم

من اسفندم 

خیلی ظاهر سردی دارم حتی اگه برای کسی بمیرم بروز نمیدم انگار که ازش خوشم نمیاد😄

این خصوصیتو تو خودم و یکی از دوستام که اسفندن دیدم 

درکل خصوصیت خاصی ندارم و اعتقادیم به اینچیزا ندارم😘

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز