2777
2789

سلام بروبکس جان♥️

عارضم به خدمتتون که....

من چندروز پیش با علایم خستگی زودرس و  ... مراجعه کردم به ی 

اقای دکتر مسنی که سالهاست میشناسیمش خونوادگی ! اینم بگم که من از بچگی فوبیای دکترو بیمارستان دارم یعنی تا وارد اینجورجاها میشم ناخوداگاه بدنم میلرزه و سست میشه و قلبم تند تند میزنه😐(اسکلیم درنوع خودم😂)

خلاصه منو خواهرم رفتیم تو مطب من داشتم مشکلمو واس دکتر توضیح میدادم که ریزش مو دارمو اینا (همزمان بدنم میلرزید از اون فضای مطب و ترسش و دستام یخ😂) 

هی میگفت اروم باش چرا اینجوری میکنی😂

بعد یهو دستامو محکم گرفت تو دستاش😐

گفت میخوام فشارتو بگیرم باید اروم باشی میخوام دستاتو گرم کنم😐

حالا من معذب😂😐

دوساعت داشت دستامو به قول خودش گرم میکرد تو دستاش😐

اعصابم ریخت بهم😐

بنظرتون مورد داره این دکتره یا عادیه؟😐

دغدغه\\\\#  

  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره؟ اخه اصن بهش نمیاد سالهاست میشناسیمش

نمیدونم ولی اصلا نیازی نیست دکتر اینقد دستتون رو فشار میداد 😐

وقتی پدری از دنیامیرود تکه ای از روح فرزندش را باخودش به زیرخاک میبرد .خیلی دلتنگتم پدر😢

اون قلب اخر عنوان تآپیک چی میگه؟    بعیده مورد داشته باشه  بعضی پزشکا واقعا حس پدری به بیمارشون دارن، من یه پزشک داشتم از یچگی میرفتم پیشش بیست سالم بود هنوز میرفتم پیشش کاملا حکم فرزندشو داشتم بغلم میکرد حال و احوال میکرد و 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز