2789
دامن کوتاه چطوره؟


خوبه فقط به شرطی که خیلی کوتاه باشه😅😅😅

ولی خارج از شوخی معمولا مانتو شلوار میپوشن حالا شما زیاد رسمی نباشه به جای مقنعه از روسری یا شال استفاده کن


من به دستهای خدا خیره شدم معجزه کرد❤

بیشتر مطبها لباس خاصی مثل یونیفرم برای پرسنل و دستیارها دارند

اگر اینجا اینطور نیست بهتره یک لباس شیک و راحت مثل روپوش خوشرنگ یا سارافون خوش دوخت خاص اونجا بگیری. چون محیط سونو تقریبا زنونه ست آزادی انتخاب بیشتری داری و دیگه هر روز مشکل چی بپوشم و ست کردنم نداری

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بیشتر مطبها لباس خاصی مثل یونیفرم برای پرسنل و دستیارها دارند اگر اینجا اینطور نیست بهتره یک لباس ش ...


هر روز دغدغم اینه چی بپوشم خسته شدم از لباس مشکی دپرسم همش

من روز به روز پیشرفت میکنم و بهترین ها در انتظار من است
آخه واقعا سوالا میپرسن  طرف صحبتم با استارتر نیست ولی واقعا آدم بهم میریزه بااین یپ و قیافه خا ...

شما که کار اونو بد میدونید و غیر اخلاقی

چرا خودتون اینکار غیر اخلاقی رو که پشت سر مردم حرف زدین رو انجام دادین؟؟

شما حق دارین هر طور میخواین درباره بقیه نظر بدین و حرف بزنین بنظر خودتون؟

شما که کار اونو بد میدونید و غیر اخلاقی چرا خودتون اینکار غیر اخلاقی رو که پشت سر مردم حرف زدین رو ...

ما پشت سر فرد خاصی حرف نزدیم چیزی که دیدیم رو به زبون آوردیم

و واقعا پاش میتفتاد بخودشم میگفتیم


"واقعا خوشبحال این خانوم که همه دارن همه جای زنشو میبینن!!!!" من دیگه حرفی ندارم!!:/

این حرف رو من اینجا گفتم نه همسرم

و بله که همه افراد درن همه جای اون خانم رو میبینن

مگه غیر اینه؟

و طبیعتا کسی که لباس چسب و رنگ بدن میپوشه تو خیابون قصدی جزاینم نمیتونه داشته باشه وگرنه اینهمه رنگ و سایز واسه لباس

چرا شلوار درون حد تنگ و کرم و اونقدرهم بکشیش بالا که چی بشه؟؟

این حرف رو من اینجا گفتم نه همسرم و بله که همه افراد درن همه جای اون خانم رو میبینن مگه غیر اینه؟ ...

چون اینطوری دوست داره و به خودش مربوطه

درضمن لخت هم نیومده که همه جاش معلومه

درضمن شوهرشم مشکلی نداشته که اینطور اومده

شوهر شما مشکل داره و شما دلیل نمیشه همه اینطور باشن...

زن# علیه زن!!!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز