2733
2734

❣خیانت عمر را کوتاه می‌کند!


ممکن است وقتی خبر خیانت مردی را بشنوید اولین چیزی که به زبان آورید این است که چقدر یک مرد می‌تواند پررو باشد و بدون هیچ عذاب وجدانی سراغ زنی دیگر برود؛ اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید پژوهش‌ها حاکی از این است که 66درصد مردها وقتی خیانت می‌کنند احساس گناه می‌کنند! پیش از این هم محققان ثابت کرده بودند که خیانت، قلب مردها را ضعیف می‌کند و باعث می‌شود مردان خیانتکار بیشتر در معرض مشکلات قلبی و مرگ ناشی از آنها قرار بگیرند.(به دلیل فشار روانی ناشی از عذاب وجدان). شاید فکر کنید این عذاب وجدان ممکن است مانع از انجام این کار شود، در صورتی پژوهشگران می‌گویند این احساس گناه مردها را از خیانت منصرف نمی‌کند و انگیزه وفادار ماندن به شریک زندگی‌شان را در آنها بیشتر نمی‌کند.


🇯‌🇴‌🇮‌🇳 ↯

🔴 @gilasmilas 🔵

من ب همه آرزوهام میرسم همراه پسرمو شوهرم انشاالله💪💪💪


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

کاش میشد همونجا در حین خیانت صاعقه بزنه لخت وپتی خار و خفیف سقط شن به حق پنج تن😐😐😐

https://abzarek.ir/service-p/msg/1516840👉🏻 بفرمایین اینم چالش دو طرفه حالا هرچی دلت بخواد میتونی بهم‌ بگی🤗
2731
2738
خیانت خیانته شرعی و غیر شرعی نداره

اخر مردها اگر از طریق شرعی اقدام کنند عذاب وجدان ندارند ومیگن ثواب هم کرده ایم اما اگر زنا بکنند عذاب وجدان دارند.

به نظرمن طبق روایتی داریم افرادزناکارعمرشون کوتاهه واین تحقیق هم درسته فکر کنم بایدزنا کار را با فرد غیر زناکارتفکیک کرد. 

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز