2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ما که خونه مامانم و پدر شوهرم میریم شب یلدا 😁

واسه عید ولی نمیخرم😑😒

وزن اولیه ۱۱۱.۶۰۰  🤕😮‍💨😬  وزن هدف ۶۰ کیلو😍🥰 😎😎من می تونم💪💪💪💪   فرودین ۱۴۰۳ ،،، ۹۸ کیلو    خرداد ۱۴۰۳،،، ۹۱ کیلو    ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ،،،،، ۸۷ کیلو   اول آذر ۸۰     کاش این مردم می‌فهمیدند حالی که پریشان است آرامش میخواهد نه سرزنش😒😔 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم  نگران فردایت نباش _خدای دیروز و امروز ، خدای فردا هم هست._ما اولین بار است بندگی میکنیم ولی او بی زمانی است که خدایی میکند ! _ اعتماد کن به خدایی اش ...

چون واقعا  دور از انصاف گرونه،،،عید که اصلا نمیخرم،،،،آدم خجالت میکشه،شاید کسی نداره بخره بیاد خونه ادم ببینه خجالت بکشه،،،باز حالا شب یلدا فقط خودمونیم عیبی نداره

خدایا کودکم منتظر است تا او را به من برسانی،،،،او دستان مرا میخواهد و من بوی تنش را،،،،خدایا،،،،،

نخریدم هنوز 

آجیل هم نفریم احتمالا 😆 

نه_به_آجیل_شب_یلدا😹#  از هم اکنون ب این کمپین پیوستیم

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

من کار شوهرم با باباش اینا شریکیه اینجور چیزارم باهم میخرن من ک خبر ندارم استراحت مطلقم از خونه هم بیرون نمیرم یلدا کیلو چنده!! 

خدایا نگاهم کن،نگاه تو به من آرامش میدهد💙🫂

نه

برای عید هم نمیخرم


آجیل برای خوشی و خوش گذشتن دورهمیاست

نه اینکه یه سری خانواده ها که دارن بخرن و یه عده که کمتر دارن جلو مهمون و بچه هاشون شرمندگی بکشن


من و مادرم و زن داداشم و چندتا دیگه از اقوام امسال با هم قرار گذاشتیم نخریم تا کم کم برچیده بشه

❤️تیکر رسیدن به وزن دلخواه همراه با تاپیک بامدادخمار    ‌‌‌‌‌‌‌      گروه آبی💙                                               وزن اولیه:۸۲.۲۰۰    وزن فعلی:۷۷      وزن هدف:۶۸         
نمی خرم بدون اجیل هم میشه شب یلدا کرد اگه مردممون عاقل بودن هیچ کس نمی خرید

مردم با این چیزا و عکس گذاشتن سرشون گرمه دولتم پولشونو میخوره به ریششون میخنده.بایدم بگن مشکلی نیست.مردم همکاری کنن.

انه...تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت...😍
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792