2789
عنوان

بیاید درددلامون بگیم حال دلتون الان چطوره

| مشاهده متن کامل بحث + 279 بازدید | 48 پست
واااای پس درد منو میدونی ک چقدر روح آدم عذاب میکشه هیچ تفاوتی ب اندازه ی تفاوت فرهنگی آدمو اذیت ...

اره عمیقا من تازه زایمان کردم حالم خراب بود همش مهمون ایناکه میومدن دعامیکردم مادرشوهرم نیاد آبروم جلوهمه بره یهو پیداش میشد فقط حرص و جوش میخوردم 

انقد جلو جمع و خانوادم خجالتشونومیکشم هیچی نمیفهمن انگار بااینکه فرهنگیه

میدونی عزیزم مجبوریم به تحمل چون جز خود خوری چیزی نصیبمون نمیشه که اخرسر به خودمون ضربه میزنیم دیگ تصمیم گرفتم خیلییییی خیلی بی تفاوت باشم و رابطمو کمتر کنم تواون ده روز منو عذاب داد فقط

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اووووومهم اینه صاحب خونه شدی پرایدخیلیم خوبه

حاضرم بمیرم ولی پراید سوارنشم.از تصور اینکه یه آشناببینتم مو به تنم سیخ میشه.خرید خونه به میل من نبود.مجبورم کردن خانوادم.هی گفتن بچه نیاد تومستاجری

اره عمیقا من تازه زایمان کردم حالم خراب بود همش مهمون ایناکه میومدن دعامیکردم مادرشوهرم نیاد آبروم ج ...

آره چاره ی دیگه ای نداریم


خودکرده را تدبیر نیس!!


انتخاب خودمون بود دیگه!


آره منم رفت و آمدمو خیلی کم کردم.


چقدر حسودیم میشه وقتی خواهرم با خونواده شوهرش راحته و خیلی لاکچری زندگی میکنن!!

هرچقدم بخای فکر نکنی بازم ته قلبمون یه ناراحتی همیشه میمونه!

آرزو میکُنم حالِت مثـِ ذاتِت باشه😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز