2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من میخوام ماش پلو بزارم دیگه خسته شدم از طبع همسری خونه مامانش همه چی میخوردا به ما که رسیده غذا شد ...

واااااای عین شوهر منننننن

خیلی سخت پسند شده حبوبات که اصلا خوراک که اصلا سبزیجات اصلا ماکارونی بدش میاد الویه حالشو به هم میزنه سرخ کردنی دلشو میزنه هوووووففففف

همش برنج 


تا غزل هست دل غمزده ات مال من است........من به دنبال تو، چشم تو به دنبال من است........
مال منکه غذای ظهر رو شب نمیخوره خونه مامان ش هفته ها غذای مونده داغ میکردن و میخوردن

اره به خدا شوهر منم همین بود اصلا مادرشوهرم هفته هفت روزه نصفش رو شام میزاشت پانیشد تخم مرغ تیمرو میکرد یا سیب زمینی سرخ میکرد الان لب نمیزنه . 

خالا مردم دو وعده غذاا میخورن من یه وعده هم باید ساعت 2-3صبح درست کنم 

منم موندم چی بزارم

شوهرم

کوکو تخم مرغ سیب زمینی ابپز سوپ مخلوط پلو استامبلی عدس پلو عدسی دو پیازه و کباب تابه ای تاس کباب و رشته پلو و کوفته و اش و لازانیا

سبزی پلو و یک چندتا دیگه هس یادم نمیاد

نمیخوووووره من الان چی بپذم خو؟!

قشنگ معلومه بعضیا قرار بوده سقط بشن😏😏😀
مال منکه غذای ظهر رو شب نمیخوره خونه مامان ش هفته ها غذای مونده داغ میکردن و میخوردن

بخدا دقیقا مثل شوهرمن یادمه تو نامزدی ۵وعده پرسیدم چی خوردی میگف آبگوشت حالا برای من قروناز میاره

خدایا شکرت
سیب زمینی میزاری ابپز شه پوست میری و رنده میزتی بعد ی پیاز بزرگو با زردچوبه ونمک سرخ میکنی،سیب زمینی ...

اها ماهم همین کار رو میکنیم ولی اسمش رو نمیگیم دوپیازه😅

میگیم سیب زمینی کوفته

خدایا شکرت به هزار ویک دلیل😍اگر بودنمان مرزهای زندگی کسی را وسعت داده،می ارزیم وگرنه که هیچ...💐حوصله بحث کردن نیست ،،،، تا اطلاع ثانوی تمام حق های دنیا مال شما ...✅   ی عده هستن وقتی بیکار میشن حالتو میپرسن شمام هر وقت بیکار شدین جوابشونو بدین💐الهی؛ گر طُ همراهم نباشی، وایِ من♡ برام دعا کنید تو دلیم سالم بیاد بغلم ،من مطمعنم دعاهاتون در حق من خیلی میگیره چون دلاتون پاکه پاکه 😍هرکی برام دعا کرد وصلوات فرستاد بگه تا منم براش صلوات بفرستم .دوستتون دارم نی نی سایتیا 😍💐😍💐

اره به خدا شوهر منم همین بود اصلا مادرشوهرم هفته هفت روزه نصفش رو شام میزاشت پانیشد تخم مرغ تیمرو می ...

2 صبح چرا؟

تا لحظه شکست به خدا ایمان داشته باش، خواهی دید که ان لحظه هرگز نخواهد رسید، خدایا شکرت
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز