2777
2789
عنوان

کدسبدکالا

447 بازدید | 23 پست

سلام خانوما میدونید کد ملیو به چه کدی برای سبدکالا بفرسیم ببینیم بهمون تعلق گرفتع یا نه

کاش روزی برسد که درون هیچ خانه ای مریض نباشد درون هیچ مرکز ناباروری زنی با دلی شکسته نباشد درون هیچ شهری کسی نباشد که برای سیرکردن شکم فرزندش غرورش له شود کاش روزی برسد که صدای خنده ادم ها به دل اسمان برسد 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


این سوال منم هست

  هیچ کسم نیس جواب بده

کاش روزی برسد که درون هیچ خانه ای مریض نباشد درون هیچ مرکز ناباروری زنی با دلی شکسته نباشد درون هیچ شهری کسی نباشد که برای سیرکردن شکم فرزندش غرورش له شود کاش روزی برسد که صدای خنده ادم ها به دل اسمان برسد 
عزیز لایکم کن باید بپرسم بهت خبر بدم 

باشه مرسی مرسییییی

کاش روزی برسد که درون هیچ خانه ای مریض نباشد درون هیچ مرکز ناباروری زنی با دلی شکسته نباشد درون هیچ شهری کسی نباشد که برای سیرکردن شکم فرزندش غرورش له شود کاش روزی برسد که صدای خنده ادم ها به دل اسمان برسد 
عزیزم بزن ستاره ۴ مربع تو گزینه هاش هست انتخاب کن و کد ملی بفرست 

مرسی

کاش روزی برسد که درون هیچ خانه ای مریض نباشد درون هیچ مرکز ناباروری زنی با دلی شکسته نباشد درون هیچ شهری کسی نباشد که برای سیرکردن شکم فرزندش غرورش له شود کاش روزی برسد که صدای خنده ادم ها به دل اسمان برسد 
عزیزم بزن ستاره ۴ مربع تو گزینه هاش هست انتخاب کن و کد ملی بفرست 

نداشت که 

کاش روزی برسد که درون هیچ خانه ای مریض نباشد درون هیچ مرکز ناباروری زنی با دلی شکسته نباشد درون هیچ شهری کسی نباشد که برای سیرکردن شکم فرزندش غرورش له شود کاش روزی برسد که صدای خنده ادم ها به دل اسمان برسد 
نداشت که 

کد ملی به ۵۰۰۰۴۹۹

همیشه چشم👀 به راه آسمون باش توهم با بوی😋 بارون🌧🌦☔مست🍷 میشی...یه روزی میرسه با گریه ی 😢شوق 😍تو هم با آسمون همدست 👐میشی..✌✌روزهای خوب خواهند آمد✌
من اینم چند باز میزدم جواب نمیداد اصلا برا شما جواب داد

برای منم جواب نمیده

کاش روزی برسد که درون هیچ خانه ای مریض نباشد درون هیچ مرکز ناباروری زنی با دلی شکسته نباشد درون هیچ شهری کسی نباشد که برای سیرکردن شکم فرزندش غرورش له شود کاش روزی برسد که صدای خنده ادم ها به دل اسمان برسد 

عزیزم منم هر چی میزنم جواب نمیده .منم*۴#رو میزدم گزینه سبد کالا داشت کد ملی رو میزدی .میگفت که تعلق گرفته یا نه .فقط یادمه خیلی تاکید داشتن فقط کد ملی سرپرست و باید بزنی .شماره کارت و رمز دوم خواستن نزن

صبر،اوج احترام به حکمت خداست 🌱
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تاحالا دیدین

mds000 | -8 ثانیه پیش

پسره

mmwmwkwkw | 21 ثانیه پیش
2791
2779
2792