2789

همه از خانواده همسرشون بد میگن و ازشون متنفرن.  

حالا بیاید بگید کدوم عضو خانواده ش براتون خیلی عزیزه؟  

😉😍

مهربونترباشیم#  


دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

پدر شوهرم...خیلیی دوسش دارم

هرچه بیشتر به میزان عشقمان اضافه کنیم شانس بیشتری برای رهایی از دام سایه خواهیم داشت. بچه هایمان را دوست بداریم اما این کافی نیست. باید یاد بگیریم بچه های دیگران را در آن‌سوی دنیا نیز دوست داشته باشیم.آوین❤️آرشین❤️آروشا❤️

خودش😍😍😍

من ، معـــــــــلم هستم زندگی پشت نگاهم جاریست سرزمین کلمات تحت فرمان منست قصر پنهان منست قاصدک های لبانم هرروز سبزه ی نام خدا را به جهان می بخشد من معلم هستم هر شب از آینه ها می پرسم به کدامین شیوه ؟ وسعت یاد خدا را بکشانم به کلاس ؟ بچه ها را ببرم تا لب دریاچه ی عشق ؟ غرق دریای تفکر بکنم ؟ من معلم هستم درد فهمیدن و فهماندن و مفهوم شدن همگی مال من است من معــــــــــــــلم هستم💐💐💐
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز