2777
2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ما ۹۰ درصد حقوق شوهرمو پس انداز میکنیم😐

اینجوری که جاهای مختلفی قرعه کشی خونگی ثبت نام کردیم مجبور میشیم هر ماه پس انداز کنیم

💙 فقط کافیه به خودت و داشته هات و انچه که خواهد رسید باور داشته باشی اونوقت میبینی چیزی نمونده تا بدستش بیاری 💙💪

قلک بخر خورد خورد هزاری پنج تومنی ده تومنی بنداز توش برا هر قلکت هم بازه زمانی ۶ ماه در نظر بگیر بعد با پولش برو سکه یا یه تیکه کوچولو طلا بخر ۵ سال اینده مطمین باش کلی سود کردی و پولت چند برابر شده

اگر به شما بگویم ده سال بعد زندگی شما دقیق مثه امروز است بعید است زیاد خوشحال شوید  پس چرا تا این حد از تغییر میترسید؟  
ما ۹۰ درصد حقوق شوهرمو پس انداز میکنیم😐 اینجوری که جاهای مختلفی قرعه کشی خونگی ثبت نام کردیم مجبور ...

خوشبحالتون ماکه قسط اجاره خرج همش تموم میشه

همیشه فکر می‌کردم بدترین چیز توی زندگی اینه که تنها باشی. ولی حالا فهمیدم که بدترین چیز توی زندگی بودن با آدم‌هائیه که باعث می‌شن احساس تنهایی کنی.

من میتونم اگه پول باشه،،،😄

با این حال ماهی ۵۰ت میذارم کنار،،،،

مسخره نکن خو،،،،،،،اصلا وضع مالی ما خوب نیست 

همین هم غنیمته😐

برای سلامتی و تعجیل ظهور آقامون...حضرت عشق.... مهدی فاطمه صلوات.....شمایی که میخونی..🤨 تویی که دعات میگیره و ما خونه خریدیم از دعای خیرت،واسه سلامتی پسرم هم دعا کن😔
من خیلی خرج میکنم بیخیال تو این گرونی پس انداز کنی واسه چی من همشو واسه خودم خرج میکنم به خودت برس و ...

خونه ماشین دارین ؟

همیشه فکر می‌کردم بدترین چیز توی زندگی اینه که تنها باشی. ولی حالا فهمیدم که بدترین چیز توی زندگی بودن با آدم‌هائیه که باعث می‌شن احساس تنهایی کنی.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز