2777
2789

ان شالله که همه چه ارزون میشه

بانمک بودن با بی‌شعور بودن فرق داره ...رُک بودن با بی‌ادبی فرق داره، اجتماعی بودن با پررویی و چَتر بودن فرق داره،زرنگ بودن با "سر دیگران کلاه گذاشتن" فرق داره ....و مشکلات ما دقیقا از آنجایی شروع شد که این تفاوت‌ها را درک نکردیم!

🔹اونس طلا

۱۲۱۴

🔹مظنه بازار تهران

۱,۴۳۸,۰۰۰

🔹طلاي 18 عيار

۳۳۲,۰۰۰

🔹طرح جدید

۳,۶۷۰,۰۰۰

🔹نیم سکه

۱,۹۰۰,۰۰۰

🔹ربع سکه

۱,۱۰۰,۰۰۰

🔹سکه گرمي

۶۴۰,۰۰۰


دلار 🇺🇸 نقدی افشار  11400



اکانت دوستم هست لطفا در مورد تاپیک های 99 به قبل سوال نفرمایید.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بچه ها که طلا و سکه خریدید نباید به قیمت الان نگاه کنید باید تو دراز مدت منتظر سوددهیش باشید معلومه خب سکه و طلا نوسانش زیاده

اکانت دوستم هست لطفا در مورد تاپیک های 99 به قبل سوال نفرمایید.
بچه ها که طلا و سکه خریدید نباید به قیمت الان نگاه کنید باید تو دراز مدت منتظر سوددهیش باشید معلومه ...

باید حداقل  چاهار پنج سال صب کنی


😐قد ۱۶۰): وزن ۵۰/:   هدف ۵۴:/  😊

چرا با احساسات من بازی میکنی

واکنش من به تاپیکا : " گل زده بودن ، حالت طبیعی نداشتن"😳☻... ❤❤But you'll never be alone..I'll be with you from dusk til dawn...I'll hold you when things go wrong...I'll be with you from dusk til dawn❤❤آهای خوشگل عاشق♡♡آهای عمر دقایق♡♡آهای وصله به موهای تو سنجاق شقایق♡♡I have died everyday waiting for you...Darling don't be afraid... I have loved you for a thousand years... I'll love you for a thousand more❤❤... Tut elimden beni çok sev... Kimseye ‌verme... Seveceksen ömürlük sev... Bir günlük sevme❤❤... ای چراغ هر بهانه از تو روشن از تو روشن😍😍ای که حرفای قشنگت منو آشتی داده با من❤❤❤❤
😂😂😂


مگه بد میگم

خونه ایی که پارسال میخواستم بخرم الان که پولشو جور کردم باید ارزو شو بکنم 

بانمک بودن با بی‌شعور بودن فرق داره ...رُک بودن با بی‌ادبی فرق داره، اجتماعی بودن با پررویی و چَتر بودن فرق داره،زرنگ بودن با "سر دیگران کلاه گذاشتن" فرق داره ....و مشکلات ما دقیقا از آنجایی شروع شد که این تفاوت‌ها را درک نکردیم!
مگه بد میگم خونه ایی که پارسال میخواستم بخرم الان وه پولشو جور کردم باید ارزو شو بکنم 


ظلا و دلار شاید ارزون شه ولی خونه و لبنیات و خورد خوراک مردم دیگه قیمتش پایین نمیاد! 

اکانت دوستم هست لطفا در مورد تاپیک های 99 به قبل سوال نفرمایید.
مگه بد میگم خونه ایی که پارسال میخواستم بخرم الان وه پولشو جور کردم باید ارزو شو بکنم 

خونه  ارزون شه😢واقعا       زیر  چارتومن خونه نیس

😐قد ۱۶۰): وزن ۵۰/:   هدف ۵۴:/  😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز