2789

اگر مردها باردار میشدند ، چه اتفاقی می‌افتاد ؟😆


به نظر من 😀

تو همون هفته های اول حوصلشون سر میرفت ، 

و سزارین میکردن 


کشوی میز رو با هل دادن شکمشون می بستن😐😂


اگه بچه توی شکمشون لگد میزد ، اونا هم فورا 

توی سرشون می زدند تا ادب شه 😝


اگه ویار میکردن 😑 عامل ایجاد قحطی بودن😬


به خاطر بی توجهی تا لحظه زایمان هم سراغ دکتر نمی رفتند و احتمالا تو ادارشون وضع حمل میکردن😆


_به نظر شما دیگه چه اتفاقی می افتاد؟😆😅









جهت_فان😜#  


زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همون اول میخوابیدن رو تخت  تا روز زایمان

وقتی نظراتمون باهم فرق داره  احتیاجی هست به اینکه ریپلای کنیم و مخالفت کنیم(ادم عاقل اینکارو نمیکنه)  ؟؟؟؟ وزن حاضر 61  وزن هدف  54.تیکر وزنمه 

ای جوونم.. فکر کن چ با مزه میشدن😄😄😄

اتفاقا مردا قوین آخو اوخ نداشتن... طفلکیا باید با اون وضع سرکارم میرفتن یعنی؟ اگه اینجوری بود من نمیزاشتم شوهرم دست به سیاه سفید بزنه... یه سره پرستاری میکردم ازش تا راحت زایمان کنه.. نی نیمونم خوب باشه... ولی ی لحظه تصور کردم... دلم میخواد نی نیم تو دل خودم بزرگ شه نمیخوام بره تو دل شوهرم.. اصلا ی جوریه...😄😄

👑خدایا کاری کن که از چیزهای ارزشمند زندگی، جانم اولین چیزی باشد، که از من می‌گیری؛ نکند قبل از این که جانم را می‌گیری، انصافم گرفته شده باشد، شرفم، عدالتم، راستگویی و ادب و دیگر کرامت های اخلاقی ام گرفته شده باشد و تفاله‌ای شده باشم که تو جانم را می‌گیری. خدایا از میان چیزهای شریف، اولین چیزی را که می‌گیری، جانم باشد و وقتی می‌میریم شرفم، صداقتم، عدالتم، شفقت و عشق ورزی به انسان‌ها در من سر جایش باشد. تواضعم، انسان دوستی‌ام سر جایش باشد. نه این‌که تا جانم به لبم برسد و بمیرم ؛عدالتم، انصافم و مروت و جوانمردی و صداقت و تواضعم را از دست داده باشم.👑

همش به زناشون میگفتن تقصیر توئه که من این وضعیتو دارم😑😑😑

روی پیشونی فرشته ها نوشته، هرکی دختر داره جاش وسط بهشته👧👧👧😍😍😍😍😍😍 شکرت خداجونم بخاطر هدیه ای که بهم دادی❤❤❤

بعد زایمان مسابقه شیردوشی با مردهای تازه زایمان کرده محل می زاشتن بعد شرط بندی می کردن که بیشتر شیر داره🤣🤣🤣🤣🤣🤣

یکی اومد با احساسم بازی کنه گفتم گزارشگر خیابانیه بیخیال شد! 😆😆
از اولش خودشونو مردنی نشون میدادن 

😂😂😂😂

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

مدام ناله میکردن.و میخوابیدن.و میگفتن واییییی مادر 

😝😝👍

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دلم گرفته

minoo_62 | 29 ثانیه پیش

وامممم

haniii333 | 33 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز