2777
2789

اونایی که الان میان تز میدن که کارشون زشته باید به احترام شما فارسی صحبت کنن

بیشتر بزرگترا فارسی بلد نیستن صحبت کنن 

در هر اذان ،خدا دستاشو دراز میکنه به سمتت،میگه دستتو بده من ،ولی تو یا خوابی یا تو گوشی هستی،بنظرت ارزش داره دست خدارو رد کنی که بخوابی یا تو گوشی غرق باشی .بی نماز کسی هست که در برابر ۸۴ آیه قران کریم ایستاده است . بی نماز کسی هست که خداوند متعال در شبانه روز ۵ بار او را صدا میزند و او جواب نمیدهد .😓

اونایی که الان میان تز میدن که کارشون زشته باید به احترام شما فارسی صحبت کنن بیشتر بزرگترا فارسی بل ...

ن بزرگترا رو نمیگم. خواهرشوهرم و شوهرم باهم میحرفن ناراحت میشم ولی بروز نمیدم نمیدونم چی میگن بهانشونم اینه ک توهم یادبگیری

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


با من نه با خودشون جلوی من. منم هیچی نمیفهمم فقط پدرشوهرم یکم با شوخی خنده بهم چنتا کلمه یادداد😍

من سر زبان خ اذیت شدم یه چیزی میگم یه چیزی میشنوین نگم بهتره ولی گذشت و هیچ وقتم از زبون ترکی بدم نیومد هیچ الان خ خوشمم میاد حرف میزنم ولی کاری کردن باهام مخصوصا شوهرم که اونم مقصر خونوادش بودن که کتکم خوردم

گاهی هیچ کس را نداشته باشی بهتر است!!! باور کن بعضی ها تنهاترت میکنن      
با من نه با خودشون جلوی من. منم هیچی نمیفهمم فقط پدرشوهرم یکم با شوخی خنده بهم چنتا کلمه یادداد😍

ماترکاهممون ترکی حرف میزنیم دیگه زبان مادری هس کاریش نمیتونیم بکنیم من امروز بادوستم رفته بودیم بیرون اون فارس هس ولی ترکی میفهمه من ترکی حرف میزدم اون فارسی همون طور که واسه اون سخته ترکی حرف بزنه بااین که خیلی خوب بلده ترکی رو ولی همیشه فارسی حرف میزنه منم ترکی حرف میزدم 

وقتى چند نفر يه جا هستن و يه عده به يه زبونى حرف بزنن با هم كه يه نفر چيزى ازش نميدونه كار درستى نيست بى احترامى تلقى ميشه مثل اينكه تو جمع بخواى درگوشى با كسى حرف بزنى درواقع دارى مستثنى مى كنى يكى رو از جمعتون اين رو من نميگم اداب معاشرت ميگه كسايى كه ريپلاى كردن منو مى تونن بپرسن،وقتى تو يه جمعى هستيم يعنى همه با هميم مگر اينكه اون افراد فقط اون زبون رو بلدن كه خب اون بحثش جداست،اين نظر من به استارتر بود 

وقتى چند نفر يه جا هستن و يه عده به يه زبونى حرف بزنن با هم كه يه نفر چيزى ازش نميدونه كار درستى نيس ...

عزیزم من خودم فارسم و شوهرم ترکه,منظورتو متوجه شدم دقیقا ولی من چون بین ترکا بودم و خودشون گفتم خ خ سخته واسشون فارسی حرف زدن خودشون میگن انگار داریم با یه شیب تند سربالایی میریم,من انتظار نداشتم بخاطر من فارسی بحرفن با هم هر چند هر بار میرفتم بینشون سردرد میگرفتم از بس چیزی نمیفهمیدم,ولی گذشت اون روزا الانم بهتره استارتر یاد بگیره بنفع خودشه

گاهی هیچ کس را نداشته باشی بهتر است!!! باور کن بعضی ها تنهاترت میکنن      
حرف دلمو زدی مرسی

خواهش مى كنم،اين طبيعيه،وگرنه چرا الان شما ميخواى تركي ياد بگيرى؟چرا بايد تو ذهنت يه سرى ابهامات ايجاد بشه؟ادم به خودش شك نداره ولى تو اين وضعيت قرار گرفتن يه سرى فكرها رو هم ناخواسته به ذهن ادم مياره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش