2789
عنوان

چه برخوردی با این ادم کنم؟

230 بازدید | 15 پست

دوستم هرسال تولدم واسم یه تک پوش میاره که نه سایزمه نه چیز بدردبخوریه. نهایتش بتونی زیر مانتو جلوبسته بپوشی. که قیمتشم نهایت 15/20باشه. حالا تولدشه بهم گفته یه چیز براش بخرم که قیمتشو که دیدم 60تومنه.  چکار کنم حالا؟ بخرم  نخرم؟؟  چون بهم گفته واسش چی بگیرم زشت نیس یه چیز دیگه بگیرم؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ما تک پوش به النگو بزرگ که یدونه  به دست میکنن میگیم 😆😆😕😕

اگر خدا آرزویی در دل تو انداخت                 بدان توان رسیدن به آن را در تو دیده است.                خدایا شکرت بخاطر معجزه ات.مواظب بچم باش سالم بدنیا بیاد.آمین یا رب العالمین.انشالله انشالله انشالله 

یا نخر یا اگه خریدی شما هم بهش بگو چی میخوای تا اونم بخره. منم برا یکی از دوستام سنگ تمام می‌گذاشتم،دیدم کادوش نهایت 25 تومنه، منم خودم کلی تو زحمت انداختم. امسال هیچکار نکردم، فقط بهش تبریک گفتم. کادوشم هموز ندادم

ن چ زشتی داره من ب هر فردی ب اندازه درک و منطقش بها میدم ی بارم با مادر شوهرم همین کارو کردم کادوی ک واسه تولدم گرفته بود و زشت بود روز زن کادو کردم بهش دادم همون اندازه براش بخر ک برات کادو داده و بهش بگو اسب پیشکشی و دندانش و نمیشمرن تمام

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز