2789

پریودی ماه پیشم ۲۰ام بوده،،،ازاین ماه رسما اقدام کردم

🌺امضامو بخونین لطفا🌺قشنگا یه پیج ایسنتا اشپزی زدم در حد غذا های روزمره،من عاشق اشپزی ام و به خودم جسارت دادم قدم بزارم تو راهی ک عاشقشم،،ممنون میشم همراهیم کنین  kosar_sweet_home

امضامن واقعی نیست،،گذاشتم ک بخودم بقبولونم باردارم

🌺امضامو بخونین لطفا🌺قشنگا یه پیج ایسنتا اشپزی زدم در حد غذا های روزمره،من عاشق اشپزی ام و به خودم جسارت دادم قدم بزارم تو راهی ک عاشقشم،،ممنون میشم همراهیم کنین  kosar_sweet_home

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ان شاالله عزیزم بی بی چکت دوخط مثبت خوشکل بیفته😍😍😍

خداجونم ازت خواهش میکنم نی نیم سالم باشه🙏وشوهرم عقلش بیادسرجاش ویکم مهربون وبااخلاق شه😊ممنون میشم اگه برام دعاکنین واسه بهترشدن زندگیم.
علائم داری عایا؟؟؟

نزدیک‌موعد پریودمه نمیدونم‌واس پریوده یا بازداری،،،دمای بدنم یکم بالاست اشتهام خییییلیییی زیاد شده نفخ شدیدد دارم نوک‌سینه هام دردناکن

🌺امضامو بخونین لطفا🌺قشنگا یه پیج ایسنتا اشپزی زدم در حد غذا های روزمره،من عاشق اشپزی ام و به خودم جسارت دادم قدم بزارم تو راهی ک عاشقشم،،ممنون میشم همراهیم کنین  kosar_sweet_home
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز