2777
2789
عنوان

مشهدي ها

134 بازدید | 22 پست

من چند هفته ي ديگه زايمانمه و نمي دونم كدوم بيمارستان برم بهتره

خانوماي مشهدي كمك كنين اگه انلاينين

و اينكه همه ي بيمارستان ها ساك وسايل به بچه ميدن يا ببريم خودمون؟

دكتر من بيمارستان بنت الهدي ميره 

من زنگ زدم بيمارستان و هزينه هارو پرسيدم گفتن با اتاق خصوصي و حضور همسر و ماسك بي دردي و اينا ميشه ٥ تومن كه چون من بيمه هستم دو تومن بيمه ميده.

به نظرتون برم بنت الهدي خوبه؟

✨اللهم صل علي محمد و ال محمد✨

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم ساک خودت حتما بردار ساک بیمارستان کجا ساک سیسمونی کجا  بنت الهدی و رضوی خوبه

خب ميگم ساك بچه كثيفي هاي بيمارستان و نگيره

اگه خودشون ميدن همونو بينارستان استفاده كنم كه اومدم خونه بتدازمش دور

✨اللهم صل علي محمد و ال محمد✨
خب ميگم ساك بچه كثيفي هاي بيمارستان و نگيره اگه خودشون ميدن همونو بينارستان استفاده كنم كه اومدم خو ...

تا شهریور که خاهرشوهر من زایمان کرد بیمارستانش داد 

خاطرات ادم شاید مثل موادسوختنی باشد، میسوزند تا زنده باشند
یه دکتر عالی بمن معرفی میکنید

ببين مشهد نميتوني دكتر عالي پيدا كني

بيشتر دكترا تو يك سطح هستن

دو سه تا دكتر خوب هم كه داره اينقدر پير هستن كه اصلا زايمان اول قبول نمي كنن و بي نهايت سخت نوبت ميدن

✨اللهم صل علي محمد و ال محمد✨
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز