2789
عنوان

چقد بعضیا حسود شایدم خنگن😞😒

213 بازدید | 8 پست

خانومه تو ارایشگاه پرسید سنت چقدره؟ بعد منم گفتم حدس بزنین...بعد خانومه که مشتری بود به ارایشگره گف میخوره همسن تو باشه! خداییش شاخام دراومده بود ارایشگره بهش ۴۰ به راحتی میخورد پوستش چروکای ریز داشت و ...خیلی لجم گرف من تازه ۳۳ شدم و خدایی خیلیا میگن بهت نمیاد واقعن فاز اون خانومو نفهمیدم😐😐😐

سعدیا گفتی که مهر ش میرود از دل ولی...مهر رفت و ماه آبان نیز آرامم نکرد

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نگران نباش کلا بعضیا تشخیص سنشون اصلا خوب نیست 😂😂 ما یه سرایدار داشتیم به خواهر ۲۵ ساله من میگفت میخوره دبیرستانی باشی. حالا بی بی فیس هست ولی نه اینقدرررر

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم ، که در طریقت ما کافریست رنجیدن ....

بعضیا تو اینجور چیزا خنگن ولش کن یه غلطی کرد 😁

دفتر خاطرات 6 سال قبلمو پیدا کردم :) همش نوشتم کاش من و علی تا آخر عمر با هم بمونیم :|                  حالا نموندنمون هیچ :(          چرا هر چی فکر میکنم یادم نمیاد علی کیه ؟  :/
بعضیا تو اینجور چیزا خنگن ولش کن یه غلطی کرد 😁

اخه اون خانوم چهره اش واقعن پیرتر از من بود .پوستش شل بود😒 وگرنه بعضی ۴۰ ساله ها اصلن بهشون نمیاد.

سعدیا گفتی که مهر ش میرود از دل ولی...مهر رفت و ماه آبان نیز آرامم نکرد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز