2789

مادرشوهرم پیره همیششششششه شام املت میخوردن   الان ما عروسے کردیم هر روز غذاهاے متفاوت میخوره   الان خاگینه ام بد شده بود   تیکه انداخت که این ب معده میوفته   نخورد    منم تنها خوردم   رف اونور   منم نوشابه داشتم میخورد گف نمیگم با کمک نوشابه تهش بدے ههههه   منم ناراحت شدم گفتم بهتر از هر شب املت خوردنه که      اونم سکوت کرد   برم پیشش چے بگم؟؟

الکی مثلا باردارم  اونم دوقلو

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی خاص نوشتی کجایی هستین؟چیزی نگفتی که بابا اولشه حساسی بذار به معده اش به اینجور حرفا و غذاها عادت کنه😉😂

با سرد شدن هوا،جن ها بیشتر به سمت منابع گرمایی داخل خانه ها کشیده میشوند و لذا احتمال دیدنشان در کنار بخاری و شوفاژ بیشتر میشود و صدای ترق تروقی که گاهاً از این وسایل شنیده میشود،ناشی از برخورد سُمشان به این وسایل است،لذا شب ها سعی کنید به وسایل گرمایشی خیره نشوید.با تچکر😈🤓😝🤣🤣🤣🤣
ترکم   تبریز

جالب بود متنت خوندنش رو دوس داشتم😍هیچی نگفتی خودتو غصه نده تقصیر خودش بود!

با سرد شدن هوا،جن ها بیشتر به سمت منابع گرمایی داخل خانه ها کشیده میشوند و لذا احتمال دیدنشان در کنار بخاری و شوفاژ بیشتر میشود و صدای ترق تروقی که گاهاً از این وسایل شنیده میشود،ناشی از برخورد سُمشان به این وسایل است،لذا شب ها سعی کنید به وسایل گرمایشی خیره نشوید.با تچکر😈🤓😝🤣🤣🤣🤣

استاتر چند سالته  

اینکه سکوت کنی خودخوری کنی جسم و روحت اسیر چهاردیواری اتاق کنی فقط برای اینکه دهن مردم ببندی تا قضاوت ها و کنایه ها رو در مورد سرنوشتی که حکمت خداست نشنوی یه روش خودکشی تلخه «به ارزش تباه شدن تمام عمر»
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز