2777
2789
عنوان

بيبي چك ؟!

335 بازدید | 39 پست

سلام ببخشيد چندتا سوال راجب بيبي چك داشتم 

من چون زود ازدواج كردم زياد اطلاعات ندارم پس نخندين از سوالام 😂

الان يك هفته از تاريخ موعد خونريزيم ميگذره نشدم

بعد اينكه امروز بيبي چك گرفتم

يك خط بود و منفي

ولي بعد فهميدم بايد ناشتا باشم اره؟!اخه من ناشتا نبودم...

بعد حالت تهوع هم دارم و قلبم تند ميزنه🤦🏻‍♀️

يكم راهنماييم كنيد

قضاوت فقط کار خداست...

خخخ ناشتا که نه میگن با ادرار اول صبح انجام بدی که دقیقتره

بانمک بودن با بی‌شعور بودن فرق داره ...رُک بودن با بی‌ادبی فرق داره، اجتماعی بودن با پررویی و چَتر بودن فرق داره،زرنگ بودن با "سر دیگران کلاه گذاشتن" فرق داره ....و مشکلات ما دقیقا از آنجایی شروع شد که این تفاوت‌ها را درک نکردیم!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه ناشتا اینا ربط نداره میگن صبح بهتره حالا ی بار دیگ امتحان کن منفی بود که منفیه دیگ حامله نیستی

يعني الان يك هفته زود نيست؟اخه هركي يك چيز ميگه

قضاوت فقط کار خداست...

اول صبح خوب بهتره ولی وقتی یه هفته گذشته باید نشون میداد بازم برو نگاش کن ببین تغییری نکرده ماله من بعد چند ساعت مثبت شدولی..

خدایا به هرکس که آرزوی فرزند داره فرزندی عطا کن ،واسم معجزه شد شکرت مولا
خوبه گفتم نخندين عه خب بلد نيستم😅

اون فقط یه لبخند بود دلبندم😊

بانمک بودن با بی‌شعور بودن فرق داره ...رُک بودن با بی‌ادبی فرق داره، اجتماعی بودن با پررویی و چَتر بودن فرق داره،زرنگ بودن با "سر دیگران کلاه گذاشتن" فرق داره ....و مشکلات ما دقیقا از آنجایی شروع شد که این تفاوت‌ها را درک نکردیم!

گاهی بخاطر استرس عقب میوفته واقدام کردنم خودش باعث تعییرات دربدن میشه وگاهی تاخیر نگران نباش

خدایا به هرکس که آرزوی فرزند داره فرزندی عطا کن ،واسم معجزه شد شکرت مولا
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز