2789
عنوان

بنظرتون یه انسان..

132 بازدید | 29 پست

نمیگم مرد،میگم انسان(ک جنسیتی نشه بحث)میشه عاشق دو نفر هم زمان بشه؟(عاشق)به این کلمه دقت کنید.

من از همسرم پرسیدم،گفت میشه،گفتم چرا؟گفت چون میبینم دور وبرم ،هست همه جا،راستش ناراحت شدم یکم ،دوست داشتن میشه پیش بیاد ولی عشق...

بنظرمن دوست داشتن یا هوس میتونه باشه،ولی عشق مقدسه ،فقط برای یک نفره،ادم عاشق یعنی کسی ک قلبش برای یک نفر بتپه،همه ی. تلاششو برای وصال انجام بده و طاقت ناراحتی اون فرد رو نداشته باشه ...و خب کسی ک عاشق و تحمل ناراحی عشقشو نداره،چجوری میتونه باز کسی دیگه ای رو به زندگیش وارد کنه و ادعای عشق کنه ،در صورتی ک فرد اول ناراحته و امکان داذه اتفاقای روحی و جسمی براش پیش بیاد؟و بعد ادعای عشق داشته باشه،نه دوست داشتن،نه هوس ،فقط عشق،اینکه بگم من عاشق هردو نفرم 


اون لبخندی ک برای پنهان کردن دردت میزنی،لبخند،خداست به بنده اش.اون لبخندی که پشتش خدا باشه،تمام مشکلاتو حل میکنه....💕وزن66🔒 هدف55🔐 قد170

میدونم ک تو بازه های زمانی متفاوت زمانی ک یک نفرو از قلبت انداختی بیرون میشه باز عاشق شد،ولی همزمان..

راستش اصلا تو کلم نمیره،و اونقد مخمو داره میخوره ک خوابم نمیبره 

اون لبخندی ک برای پنهان کردن دردت میزنی،لبخند،خداست به بنده اش.اون لبخندی که پشتش خدا باشه،تمام مشکلاتو حل میکنه....💕وزن66🔒 هدف55🔐 قد170

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به نظر من نه غیر ممکنه 

الان طرفدارن چند همسری میان میگن بله مردا میتونن قلبشونو ۴ قسمت کنن😐😐عین همین جمله رو دیدم که میگم

🍷جام لبریزم، به دست رعشه دار افتاده ام 🍷

به نظر من خانوما فقط میتونن یه نفرو دوست داشته باشن 

ولی مردا قابلیتشون اینه که چند نفرو دوست داشته باشن البته یه نفر عشق اول و اخرشون هست ولی تحت تاثیر هورمون ها عاشق اونای دیگه هم میشن(تنوع طلبن)

اره میشه... توضیحش هم خاص و طولانیه ولی میشه


با دلیل بگو و توضیح 

اون لبخندی ک برای پنهان کردن دردت میزنی،لبخند،خداست به بنده اش.اون لبخندی که پشتش خدا باشه،تمام مشکلاتو حل میکنه....💕وزن66🔒 هدف55🔐 قد170

حس دوست داشتنو  و عاشقی به خیلی چیزا متفاوته

مثلا کسی که ی گل رو دوست داره میچینه

ولی کسی که عاشق اون گل باشه بهش آب میده و پرورش میده اون گلو


از دیدگاه انسانی عشق فقط یک بار برای انسانها بوجود میاد


دفعات بعدی قطعا ی نوع حس دوست داشتن و وابستگیه



هی جیگیلی جیگیلی جیگیلی اخماتو وا کن...  

اره میشه من هم عاشق مامانمم هم عاشق شوهرم هم بچم

مثبت اندیش باشیم

زود# _قضاوت_نکنیم

فروش انواع نقره جات ب قیمت عمده💎💍؛سفارشات نقره پذیرفته میشود.سفارشات برای کارهای بافتنی کودکان نیز همینطور.🧣👒۰۹۳۶۴۱۸۴۶۶۷ لطفا ب این شماره پیام دهید.برای اطلاعات بیشتر پیام دوستی بفرستین😊

هرقلب که هر لحظه دو صد عشق بگیرد

بگذار چنین قلب ز اندوه بمیرد

بی عشق و محبت نتوان زیست ولیکن

یک دل نتواند دو محبت بپذیرد

پیج فروش لباس دارم برای بانوان. http://Www.instagram.com/chico_shop2020

عشق  به دو نفر همزمان اصلا امکان نداره مگر اینکه از جنس متفاوتی باشه . مثلا عشق به فرزند و عشق به همسر و عشق به پدر و مادر و...

ا

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم... 

[QUOTE=73121570]به نظر من نه غیر ممکنه  الان طرفدارن چند همسری میان میگن بله مردا میتونن قلبشونو ۴ 

بنظر من دوست داشتن شاید بشه ولی عشق عیر ممکنه،یا هوس یا دوست داشتن،یکی تو این رابطه نفر سوم و اضافست 

اون لبخندی ک برای پنهان کردن دردت میزنی،لبخند،خداست به بنده اش.اون لبخندی که پشتش خدا باشه،تمام مشکلاتو حل میکنه....💕وزن66🔒 هدف55🔐 قد170
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز