2777
2789

زینک اکسید دیگه اینجا پیدا نمیشه از کجا میارین 

مورد علاقه هام:یوگاو مدیتیشن🧘‍♀️کتاب📚کوهنوردی🏔پیاده روی با ی دوست👭صدای هو هوی بادوبارون و رعد وبرق🌩🌧طبیعت بعداز زدن بارون🏕طلوع و غروب خورشید🌄🌅صدای جغد و کلاغ و جیرجیرک و پارس سگ و صدای الاغ و زنگوله ی گله🦗🐩🦉🐦‍⬛بوی گل و چمن و درخت🌹🌳بوی قهوه☕️راه رفتن بدون کفش وجوراب روی چمن🦶🦶دلخوشیا کم نیستن کافیه با دقت بهشون فکر کنیم و اهمیت بدیم و ببینیم🧚‍♀️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره جدیدا داروخونه ها ندارن.نمیدونم جرا.اینی که دارم مال ۳ماه پیشه.که خریدمش.فکر کنم مرداد ماه

اصلا قحطی اومده 😩

مورد علاقه هام:یوگاو مدیتیشن🧘‍♀️کتاب📚کوهنوردی🏔پیاده روی با ی دوست👭صدای هو هوی بادوبارون و رعد وبرق🌩🌧طبیعت بعداز زدن بارون🏕طلوع و غروب خورشید🌄🌅صدای جغد و کلاغ و جیرجیرک و پارس سگ و صدای الاغ و زنگوله ی گله🦗🐩🦉🐦‍⬛بوی گل و چمن و درخت🌹🌳بوی قهوه☕️راه رفتن بدون کفش وجوراب روی چمن🦶🦶دلخوشیا کم نیستن کافیه با دقت بهشون فکر کنیم و اهمیت بدیم و ببینیم🧚‍♀️
جدا ازداروخانه گرفتم خدایی طرف هرچی میرم قحط میشه

دقیقا منم.قبلا استفاده میکردم گذاشتم کنار باز تا ماه پیش نصفه ازومامانم گرفتم رفتم ک دوباره بگیرم هیچ جا نبود

مورد علاقه هام:یوگاو مدیتیشن🧘‍♀️کتاب📚کوهنوردی🏔پیاده روی با ی دوست👭صدای هو هوی بادوبارون و رعد وبرق🌩🌧طبیعت بعداز زدن بارون🏕طلوع و غروب خورشید🌄🌅صدای جغد و کلاغ و جیرجیرک و پارس سگ و صدای الاغ و زنگوله ی گله🦗🐩🦉🐦‍⬛بوی گل و چمن و درخت🌹🌳بوی قهوه☕️راه رفتن بدون کفش وجوراب روی چمن🦶🦶دلخوشیا کم نیستن کافیه با دقت بهشون فکر کنیم و اهمیت بدیم و ببینیم🧚‍♀️
اره بخدا....متاسفانه.عصر رفتم نواربهداشتی بخرم فروشنده خانم بود بم میگفت بازم بردار چون ۱۳ابان تحریم ...

خانم فدوشنده انگار سیاسی بوده 😦

مورد علاقه هام:یوگاو مدیتیشن🧘‍♀️کتاب📚کوهنوردی🏔پیاده روی با ی دوست👭صدای هو هوی بادوبارون و رعد وبرق🌩🌧طبیعت بعداز زدن بارون🏕طلوع و غروب خورشید🌄🌅صدای جغد و کلاغ و جیرجیرک و پارس سگ و صدای الاغ و زنگوله ی گله🦗🐩🦉🐦‍⬛بوی گل و چمن و درخت🌹🌳بوی قهوه☕️راه رفتن بدون کفش وجوراب روی چمن🦶🦶دلخوشیا کم نیستن کافیه با دقت بهشون فکر کنیم و اهمیت بدیم و ببینیم🧚‍♀️
واقعا اینو گفته؟ولی همین کرم پایه اساسی و اولیه همه کرمهای ضدافتابه.یعنی اون کرمها هم به مرور چروک م ...


اره والا من مصمم بودم بخرم یعنی رفتم داروخونه برداشتم ک بخرم پس دادم گفتم از دکترم سوال کنم ببینم چی میگه ک وقتی اینو گف دیگه منصرف شدم از خریدنش .اره تو کرمها هست اونم یک درصد خفیفی هستش که با مواد دیگه قاطی میشه و خنثی میشه

از الان دلم واسه پسرم میسوزه😢پس فردا میخوام برم مدرسه دنبالش همکلاسیاش میگن اووووف چه مامان جیگری...بچم اعصابش خورد میشه خو😌
نه بابا یه خانوم پیره با پسرش توی سوپرمارکته.کلا همه دارن میگن ابان ماه واویلا میشه.دیگه نمیدونم وال ...

شوخی میکنم 😂

نه بابا گوش نده.من موقعی هم ک همه یورش برده بودن هیچی اضافه نخریدم تازه خریدارو هم کمتر کردم و اضافه نمیخریدم

مورد علاقه هام:یوگاو مدیتیشن🧘‍♀️کتاب📚کوهنوردی🏔پیاده روی با ی دوست👭صدای هو هوی بادوبارون و رعد وبرق🌩🌧طبیعت بعداز زدن بارون🏕طلوع و غروب خورشید🌄🌅صدای جغد و کلاغ و جیرجیرک و پارس سگ و صدای الاغ و زنگوله ی گله🦗🐩🦉🐦‍⬛بوی گل و چمن و درخت🌹🌳بوی قهوه☕️راه رفتن بدون کفش وجوراب روی چمن🦶🦶دلخوشیا کم نیستن کافیه با دقت بهشون فکر کنیم و اهمیت بدیم و ببینیم🧚‍♀️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز