ماهک141 مدیر استارتر عضویت: 1392/09/18 تعداد پست: 1767 عنوان باردارا 134 بازدید | 27 پست من شروع چهارماه هستم ديشب يه دفعه إز خواب پريدم رو شكم خوابيده بودم انگار يكمم داشتم فشار ميدادم خيلي نگرانم چيزي شده يعني؟ 1397/08/06 | 11:53 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
hasrat11 عضویت: 1396/07/02 تعداد پست: 4119 بچه تو کیسه آبه بعدم شبا دو متکا بزار کنارت که تکون نخوری بیفتی رو بچت ﺗﻨﻬﺎﺋﯽ ﺁﺩﻣﯽ ﺭﺍ ﻋﻮﺽ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﯿﺰﯼ ﻣﯿﺴﺎﺯﺩ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﻧﺒﻮﺩﯼ ﮔﺎﻩ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺑﯽ ﺗﻔﺎﻭﺕ ﻣﺜﻞ ﺳﻨﮓ ﮔﺎﻩ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺣﺴﺎﺱ ﻣﺜﻞ ﺷﯿﺸﻪ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﺣﺮﻑ ﻣﯽ ﺯﻧﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻥ ﺑﺎ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻻﻡ ﺗﺎ ﮐﺎﻡ ﺩﻫﺎﻧﺖ ﺑﺎﺯ نمی شود ﻏﺬﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺳﺮﺩ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﯼ ﻧﻬﺎﺭ ﻫﺎ ﻧﺼﻔﻪ ﺷﺐ ﺻﺒﺤﺎﻧﻪ ﺭﺍ ﺷﺎﻡ ﺳﺎﻋﺘﻬﺎ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺁﻫﻨﮓ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ ﮔﻮﺵ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ﻭ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﺁﻫﻨﮓ ﺭﺍ ﺣﻔﻆ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﯼ ﺷﺒﻬﺎ ﻋﻼﻣﺖ ﺳﻮﺍﻟﻬﺎﯼ ﻓﮑﺮﺕ ﺭﺍ ﻣﯿﺸﻤﺮﯼ ﺗﺎ ﺧﻮﺍﺑﺖ ﺑﺒﺮﺩ ﺗﻨﻬﺎﺋﯽ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺁﺩﻣﯽ ﻣﯿﺴﺎﺯﺩ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﺷﺒﯿﻪ ﺁﺩﻡ ﻧﯿﺴﺖ
ماهک141 مدیر استارتر عضویت: 1392/09/18 تعداد پست: 1767 نه شده انشاالله نگران نباش من بارها رو شکم خوابیدم🙈 انگار. داشتم به شكمم فشار مياوردم😔
محبتانه عضویت: 1397/05/24 تعداد پست: 2742 انگار. داشتم به شكمم فشار مياوردم😔 عزیزم نی نیتون تکوناشو شروع کرده دلم را کسانی شکستن که هرگز دلم به شکستن دلشان راضی نمیشد،😭😭😭😭چرا کشتیش؟؟؟ آقای قاضی من نکشتمش خودش از حسودی مرد😀😀😀😀😀
ماهک141 مدیر استارتر عضویت: 1392/09/18 تعداد پست: 1767 منم همينجورى شدم نترس ممنون عزيزم،،فكر كنم تا بارداريم تموم شه خل بشم
محبتانه عضویت: 1397/05/24 تعداد پست: 2742 عزیزم نی نیتون تکوناشو شروع کرده؟؟؟؟ ؟؟؟؟ دلم را کسانی شکستن که هرگز دلم به شکستن دلشان راضی نمیشد،😭😭😭😭چرا کشتیش؟؟؟ آقای قاضی من نکشتمش خودش از حسودی مرد😀😀😀😀😀
ماهک141 مدیر استارتر عضویت: 1392/09/18 تعداد پست: 1767 عزیزم نی نیتون تکوناشو شروع کرده نه گلم من چهارده هفتم ولي هر إز گاهي نبض حس ميكنم
تربچهff عضویت: 1397/04/03 تعداد پست: 922 ممنون عزيزم،،فكر كنم تا بارداريم تموم شه خل بشم منم به خدا رفته بودم سونو ان تي فك كنم بچم خيلي ريزه ميزس 😭😭😭 حسبنا الله و نعم الوكيل
مامان_گندم۱۳ عضویت: 1396/12/22 تعداد پست: 1983 انگار. داشتم به شكمم فشار مياوردم😔 نگران نباش عزیزم، کی دونی چند لایه از بچه محافظت می کنخ رحم هست بعد کیسه آب که مثل ضربه گیر هستاگه خدای نکرده اتفاقی افتاده بود دل درد و خونریزی داشتیولی دیگه سعی کن حواست باشه، اتفاقی نمی افته ولی همش استرسش را داری
ماهک141 مدیر استارتر عضویت: 1392/09/18 تعداد پست: 1767 منم به خدا رفته بودم سونو ان تي فك كنم بچم خيلي ريزه ميزس 😭😭😭 إز كجا فهميدي؟
ماهک141 مدیر استارتر عضویت: 1392/09/18 تعداد پست: 1767 نگران نباش عزیزم، کی دونی چند لایه از بچه محافظت می کنخ رحم هست بعد کیسه آب که مثل ضربه گیر هست اگه ... ممنون گلم
محبتانه عضویت: 1397/05/24 تعداد پست: 2742 نه گلم من چهارده هفتم ولي هر إز گاهي نبض حس ميكنم واقن؟منم دوازه هفتمه چهارشنبه میرم غربالگری۴روز دیگه میرم تو چهار ماه همش هم ب شکم میخابم نگران نباش هیچی نیس تا ادم بیاد عادت کنه طول میکشه دلم را کسانی شکستن که هرگز دلم به شکستن دلشان راضی نمیشد،😭😭😭😭چرا کشتیش؟؟؟ آقای قاضی من نکشتمش خودش از حسودی مرد😀😀😀😀😀