2789

یکی از همسایه هامون یه پسره خیلی پولداره رفته با یه دختر عملی و از قشر ضعیف ازدواج کرده قسنگ معلومه به خاطر پول پسره بود چون پسره ن قیافه داره ن خونواده درس و حسابی و نه ادم درستیه حرصم میگیره دختره انقد خودش رو میگیره جواب سلام ادم هم نمیده میخوام بهش بگم عزیزم من دلم برات میسوزه اخه😑😑😑اخه واسه چی خودشو میگیره

ب_ما_مربوط_نیست# به_تو_چه#  

کاش ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺯ ﺁﺧﺮ ﺑﻪ ﺍﻭﻝ ﺑﻮﺩ..ﭘﯿﺮ ﺑﺪﻧﯿﺎ ﻣﯽ ﺁﻣﺪﯾﻢ..ﺁﻧﮕﺎﻩ ﺩﺭ ﺭﺧﺪﺍﺩ ﯾﮏ ﻋﺸﻖ ﺟﻮﺍﻥ ﻣﯿﺸﺪﯾﻢ..ﺳﭙﺲ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﻣﯽ ﺷﺪﯾﻢ ﻭﺩﺭ، ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺒﯽ ﺑﺎ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻫﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﻤﺮﺩﯾﻢ...!!!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تو از جزییاتشون از کجا خبر داری عزیزم؟من وقتی با همسرم دوست بودم فکر میکردم از قشر معمولی جامعه مثه خودمون هست و اونم بروز نمیداد میخواست بدونه من واقعا عاشق خودشم یا نه. بعد اینکه پیشنهاد ازدواجشو قبول کردم فهمیدم خیلییی پوادار و وضعشون خوبه ولی برام بازم فرقی نمیکرد.اما تو فامیلشون خیلی حرف پشتم و توی روم بود که قلبمو میشکست و میگفتن این برای پول زنش شده.    

خدای مهربونم شکرت 💓
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز