2789

دلم میخواد خفش کنم امروز با کلی ذوق رفتم  براش کادو بخرم ((( البته بگم ما کلا مناسبتا  اگ بخایم یه چیز بخریم قبلش به هم میگیم چیزی ک لازم داریم میخریم برا همدیگه))) امروز با کلی انرژی رفتم براش سوئیشرت و چیزای دیگ بخرم براش عکس فرستادم دوست داری از این مدلیااا گیر داد تا قیمتشو نگی من نمیگم دوست دارم یا نه گفتم ۲۵۰ میگه نه ب جون خودم نمیگیرم ازت اگ بخریش برو یه چیز کمتر از صد تومن بگیر.. اینقد گفت ک منم لج کردم باهاش بعد ....

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

الان منظور از نامزد همون دوست پسره که قراره بعد ها شوهر آدم بشه؟؟ چون ما اینجا عقد رسمی رو می گیم نامزدی

ویران شده را حوصله منت معمار نباشد/ ویرانه ما را بگذارید که ویرانه بماند... ( صائب تبریزی)

خوبه که .#  

 #یه_نصیحت‌_دوستانه‌🤔 می‌دونی رفیق؛حقیقتش‌ اینه که هممون‌ یه روزی پیر میشیم‌...نه چهره‌ای که الان داریم برامون می‌مونه نه این بر و بازو‌ و هیکلی‌ که احیاناً به هم زدیم!☝️اون روزی که این سرمایه‌ها از دست بره، دیگه فقط خاطره‌هایی که باهاشون‌ ساختیم مهمه‌...👈 اینکه‌ هیکل و قیافه و از همه مهم‌تر دلمون رو برای چی گذاشتیم وسط ؟؟❌برای رابطه‌های نادرست؟❌برای آدمای نادرست؟❌برای کارای‌ نادرست؟چند ثانیه خودِ پیر‌ و از رنگ و رو افتاده‌‌مون رو تصور‌ کنیم؛ چی از دست دادیم تو این‌ سال‌ها...؟؟ درست زندگی کنیم،همونطور که خدا ازمون خواسته...

ای وای استاتر چی شدی

دو درجه فیلترینگ را کم کنید؛ دو درجه سرعت نت را بیشتر کنید ؛دودرجه گرانی و تورم و بدبختی را کم کنید ؛تا مردم هم دو درجه دما را پایین بیاورند ؛اگر دودرجه تنش و درگیری با دنیا را کم کرده بودید الان در یک کشور نرمال زندگی میکردیم.

خا#  

 #یه_نصیحت‌_دوستانه‌🤔 می‌دونی رفیق؛حقیقتش‌ اینه که هممون‌ یه روزی پیر میشیم‌...نه چهره‌ای که الان داریم برامون می‌مونه نه این بر و بازو‌ و هیکلی‌ که احیاناً به هم زدیم!☝️اون روزی که این سرمایه‌ها از دست بره، دیگه فقط خاطره‌هایی که باهاشون‌ ساختیم مهمه‌...👈 اینکه‌ هیکل و قیافه و از همه مهم‌تر دلمون رو برای چی گذاشتیم وسط ؟؟❌برای رابطه‌های نادرست؟❌برای آدمای نادرست؟❌برای کارای‌ نادرست؟چند ثانیه خودِ پیر‌ و از رنگ و رو افتاده‌‌مون رو تصور‌ کنیم؛ چی از دست دادیم تو این‌ سال‌ها...؟؟ درست زندگی کنیم،همونطور که خدا ازمون خواسته...

من ک رفتم مسخره میکنید ادمو همون اول بگید دیه

دو درجه فیلترینگ را کم کنید؛ دو درجه سرعت نت را بیشتر کنید ؛دودرجه گرانی و تورم و بدبختی را کم کنید ؛تا مردم هم دو درجه دما را پایین بیاورند ؛اگر دودرجه تنش و درگیری با دنیا را کم کرده بودید الان در یک کشور نرمال زندگی میکردیم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز