2789
عنوان

غذا

237 بازدید | 23 پست

سلام خانوم گلا

من تازه عضو شدم اما خیلی وقته که میام نی نی سایت, میشه لطفا دستور غذاهای خوشمزه رو بهم بدین, همسرم بد غذاست همه غذاهارو میخوره اما از تعداد کمی خوشش میاد ممنون میشم کمکم کنین

خدایا تنها نذار دلی را که تنها امیدش تویی

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

کباب تابه  ایی درست کن گوشت چرخ کرده ادویه جات پیاز رنده شده مخلوط کن تو تابه بریز یا سیخ چوبی سرخش کن با کته زعفرونی وای به به 

خداجونم دلم برای نی نی نداشتم تنگه😢😭😭😭 خودت بهمون رحم کن و برامون معجزه کن من بهت ایمان دارم خدای خوبم منتظرم بیشتراز این نذار انتظار بکشیم خیلی دوست دارممم😍😘😙😗
سلام عزیزم خوش اومدی سرآشپز پاپیون رو سرچ کن نصب کن

ممنون خانومی

راستش غذای امتحان شده میخوام, یه ساله ازدواج کردم تا حالا همه اش غذای تکراری خوردیم خودم اهل کرجم و همسرم خرم آباد دوس دارم تو غذاهام تنوع بدم اگه کمکم کنین خیلی خوشحال میشم  

خدایا تنها نذار دلی را که تنها امیدش تویی

پیچاق قیمه که هرکی خورده عاشقش شده خیلی خووووشمزع تست درست کن اگه نپسندیدی فوووشم  بده😁

خداجونم دلم برای نی نی نداشتم تنگه😢😭😭😭 خودت بهمون رحم کن و برامون معجزه کن من بهت ایمان دارم خدای خوبم منتظرم بیشتراز این نذار انتظار بکشیم خیلی دوست دارممم😍😘😙😗

اینم از پیچاق قیمه من😁

خداجونم دلم برای نی نی نداشتم تنگه😢😭😭😭 خودت بهمون رحم کن و برامون معجزه کن من بهت ایمان دارم خدای خوبم منتظرم بیشتراز این نذار انتظار بکشیم خیلی دوست دارممم😍😘😙😗
پیچاق قیمه که هرکی خورده عاشقش شده خیلی خووووشمزع تست درست کن اگه نپسندیدی فوووشم  بده😁

چطوری درست میشه؟؟؟؟ 

غذای کجاست؟؟؟ 

راستش من فقط دعا بلدم دعات میکنم عزیز دلم  

خدایا تنها نذار دلی را که تنها امیدش تویی
چطوری درست میشه؟؟؟؟  غذای کجاست؟؟؟  راستش من فقط دعا بلدم دعات میکنم عزیز دلم   &nb ...

اردبیل 


خداجونم دلم برای نی نی نداشتم تنگه😢😭😭😭 خودت بهمون رحم کن و برامون معجزه کن من بهت ایمان دارم خدای خوبم منتظرم بیشتراز این نذار انتظار بکشیم خیلی دوست دارممم😍😘😙😗

گوشتتو یکم تو آب و زرد چوبه میجوشنی زیاد آب نذار بعد دیدی که نرم شد تو تابه دو سه تا پیاز خلالی سرخ میکنی یکم زعفرون و زردچوبه اضافه میکنی یکمم نمک بعد گوشتاتو  که زیادم بزرگ نباشه اندازه بند انگشتت  با پیاز تفت میدی نمکشو  اضافه میکنی از قبل که خلال بادام خیس کرده بودی رو ابکش کن بعد با گوشتت تفت بده بد بکم رب بزن تفت بده تا اینجا که گوشتت  نرمه نصف استکان آب اضافه کن ابش  که خشک شد در اخر زرده تخم مرغ بزن روش و باز زعفرون بریز رو تخم مرغا  

درشو بذار تخم مرغ هم بپزه 

ینی فوق العاده خوشمزه میشه 

خداجونم دلم برای نی نی نداشتم تنگه😢😭😭😭 خودت بهمون رحم کن و برامون معجزه کن من بهت ایمان دارم خدای خوبم منتظرم بیشتراز این نذار انتظار بکشیم خیلی دوست دارممم😍😘😙😗
گوشتتو یکم تو آب و زرد چوبه میجوشنی زیاد آب نذار بعد دیدی که نرم شد تو تابه دو سه تا پیاز خلالی سرخ ...

بدون خلال نمیشه؟؟؟؟  خلالش زیر دندون میره؟؟ 

خدایا تنها نذار دلی را که تنها امیدش تویی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز